Прихильники

11.08.14

Браслетики

Спека ....нічого не хочеться...аби тільки не було так спекотно...
Бажання щось творити виникає інколи,але ...практично не втілюється в життя...хоча,я щось потроху роблю....намагаюся принаймні, але результатів поки не видно)))
Але!Я нарешті зробила собі браслета,про який вже мріяла давно))) Разом  зробила й для Богданки,бо вона вже теж давно мене про це просила)))
Ось новенькі браслетики,щойно пофарбовані\полаковані...(в техніці-декупаж)


 А ви здогадались,який браслет мій,а який-доньчин ? ;-)



Скажу,що в принципі,я задоволена своєю роботою)))
Скоро будемо їх"вигулювати" )))




 Ось такі новини...а що у вас нового?
До речі,у нас сьогодні просто надзвичайна новина-Богданка поступила туди,куди хотіла! Ура! Тепер моя доця-студентка! Нехай їй щастить завжди й в усьому! :-*

12 коментарів:

  1. Вітаю Вас,чудова новина!!!!!!!!!Нехай навчання буде легким)))))))))
    Думаю донечка обрала з чорним)))
    Хоча вони обидва суперові!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Іванко! Цю новину ми чекали довго...:)
      Не вгадала-чорний браслет мій))),а червоний-до того віночка,що я колись робила для доці)))

      Видалити
  2. Твій чорний, але вже сказали :) Браслети гарнесенькі, яскраві, життєстверджуючі!!!
    Вітаю зі студенткою, особливо з тим, що "туди, куди хотіла"!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Валентино!
      Так,головне,що туди хотіла,бо минулого року поступила не туди,куди хотіла)))) та й покинула навчання....а цього року знову все перездавала,але...."результат-на ліце" як казав один гуморист)))

      Видалити
  3. Вітаю маму та новоспечену студентку! "Туди, куди хотіла" - це найголовніше:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так!Дякую,Людмило! Ти то точно мене дуже розумієш)))))

      Видалити
  4. Я теж подумала, що чорний - Богдані)))) Але ж ви можете мінятися ;-)
    Прикольні!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А чорний-мені)))) Якби ж то можна було мінятися-червоний на мене не налазить)))),а чорний Богдані великуватий)))

      Видалити
  5. Вітаю із вступом!!! нехай і далі все влаштовується добре!! гарні браслетики!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Гарненькі браслети! Вітаю студентку!!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Люда вітаю вас з студнткою!
    А браслети такі яскраві і позитивні :))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...