Прихильники

07.07.14

Шоколадниця та про пригощання:)

Робила коробочку для шоколадки на День народження дівчини-Богданчиної подружки,в кишеньку ще й гроші поклали)))



Як виявилось,це моя 500 публікація! А 27 липня 2010 року я зробила тут свій перший запис))),отже,моєму бложику виповниться 4 роки!
Тому,я вирішила зробити комусь із моїх ПЧ невеличкий подаруночок-сюрприз,який розіграю(якщо будуть бажаючі) на свій День народження-22 липня:)




Можете просто залишити коментар під цим постом.
Я вас всіх люблю!;-)

9 коментарів:

  1. Дуже гарна шоколадничка,подобається мені ця серія картинок з дівчатками!)

    І я в чергу за сюрпризиком)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!Мені теж дівчинка подобається:)

      Видалити
  2. Гарна шоколадниця, втім як і всі твої творіння:)
    Але ж ти і балакуча:))) За 4 роки - 500 повідомлень! В мене за 5 років трохи більше 300 набралося:)
    Стаю в чергу за сюрпризом - хочеться приємних відчуттів:) В мене все до купи - і ситуація в країні напружує, і знову вступна кампанія (дежавю просто), та й взагалі настрій нікудишній...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ай,то якось раніше писалось частіше,а зараз-менше й менше...)))
      пс:вступна кампанія в нас теж(по другому колу)%)

      Видалити
  3. Шоко-конверто-листівка класна :-)
    В мене теж за майже 5 років менше публікацій))))
    Буду хотіти смаколика....

    ВідповістиВидалити
  4. Слухай, геть пішла й собі рахувати :-))) ще до 450 не дотягую :))))) А нак солоденьке в чергу стану! :-)

    ВідповістиВидалити
  5. Конвертик пречудовий!!!
    Вітаю тебе з черговою річницею блогу. Бажаю тобі ще більшого натхнення, щоб і надалі нас радувати красою! Подаруночок хочу :))) тому стаю у чергу.

    ВідповістиВидалити
  6. І я хочу!
    http://innuleska.livejournal.com/482405.html

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...