Прихильники

14.07.14

Жовті маки

Так-так,маки жовтого кольору-вони в природі  існують!;-)
І на моїх нових листівках-теж!
Ось така жовто-синя листівка без натяків))))
Розмір 15,5х15,5 см(така в мене заготовка для листівка була)ггг!!!
(прошито вручну)



А на створення цієї листівки мене надихнуло завдання в якомусь блозі-зробити листівку за рожево-жовтою палітрою.От я й зробила та в завданні участі не приймаю)))



Розмір 10х15 см.
Листівка ще й зі змістом(штамп ТімХольц)-

What you do today is important
because you are exchanging a day of your life for it
Я переклала приблизно так:"Що ви робите сьогодні-важливо,тому що ви обмінюєте день вашого життя за це"
Якщо хтось перекладе точніше,буду вдячна;-)
На сьогодні-все!Дякую,що заходите! Хто хоче смаколика від Бєлочки,зайдіть в гості)))

5 коментарів:

  1. Людочка,листівочки обидві просто чудові!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Гарні листівки - кожна по-своєму, але безнатякова гарніша ;-)

    ВідповістиВидалити
  3. Яка краса! Дуже подобаються кольори першої листівки!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую!
    Мені обидві-норм)))),якісь не такі,як завше;-)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...