Прихильники

19.06.14

Про приємності :)

Інколи,перебираючи свої папірчики й скрап-скарби,спонтанно виникає  натхнення й з"являється  бажання\ідея що до створення листівки....просто так...з тих матеріалів,які просто "потрапили під руку"
Так вийшло і з цією листівкою:


Трохи видозмінились кольори під час фотографування:),але в цілому-все так,як має бути:)

Папір з тисненням"нотний стан"-з перламутрового картону кольору"шампань",в основі-картон з тисненням під шкіру,тичинки,квітка,стрічка,напівперлинки-ось і вийшла листівка)))))

А ще мене сьогодні чекав приємний сюрприз-моя робота визнана"найкращою" в блозі "Scrap Workshop" )))))Ура!





Також,дякую Галині,яка передала в своєму блозі мені нагороду))))-як буде вільний час,обов"язково дам відповіді на запитання й продовжу естафету))) і ,якщо мій комп дозволить мені все те опублікувати))))(я іноді по кілька днів намагаюсь щось сюди написати....чи блог вередує,чи -інтернет мій?...не знаю),бо цей пост я вже два дні "додаю"))))


12 коментарів:

  1. Яка чудова листівочка, відразу відчувається що створена від душі))!

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю з перемогою! Листівка вийшла дуже гарна!

    ВідповістиВидалити
  3. Людмилко, вітаю з перемогою!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Вітаю!!!!
    Листівочка,дуже гарна!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Люда, а я ж тепер знаю твої листівочки "вживу" - вони таки найкращі!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Спонтанно,зазвичай, завжди гарно получається, а коли треба щось терміново - дві години все тулиш-тулиш, а воно ніяк не клеїться))))
    Вітаю з найкращою! (правда, я не знаю, що то за листівка, бо блог той не відкривається - можливо, то тепер якісь проблеми з гуглом...)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я додала фото "найкращої"роботи))))-там не тільки була листівка...
      Дякую!
      Це точно-деколи конче необхідна листівка,а вона ніяк не робиться)))

      Видалити
  7. ВТІАЮ!!! Це дуже приємно, коли тебе хвалять і нагороджують :) І листівочка суперова.

    ВідповістиВидалити
  8. Мені теж подобаються спонтанні листівки! Просто для душі, як то кажуть що хочу то витворяю :)
    Вітаю з перемогою!

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую,дівчатка!
    Як кажуть:дрібниця.а-приємно!;-)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...