Прихильники

05.06.14

Червоне-то любов....

Безкінечні ,набридливі дощі геть вибивають з колії-нічого не хочеться робити...нападає якась апатія й лінь...і псується настрій...
Але,мені надійшло замовлення-зробити пляшку шампанського на весілля,тому прийшлося взяти себе в руки...і творити...
Ось що я тут "начаклувала":



В черговий раз замовили мені пляшку-з цією картинкою!А це вже-шоста(!) робота!
Мені,звісно,не дуже цікаво робити щось подібне,тому цього разу я поексперементувала з кольором і зробила все- в червоному !
Признаюсь,трохи боялась цього червоного кольору,але результат перевершив сподівання!:)



Замовлення вже забрали-замовникам сподобалось...сподіваюсь,молодятам теж сподобається :)

6 коментарів:

  1. Ну, не тільки з кольором експерименти, а й з оздобленням горловини квіточками-бантиком! Гарно вийшло!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оформлення таке,скажу відверто,не дуже вдале-з цією картинкою))))),бо зміщується центр))))
      І нема ніякого штампа-так,просто текст додала:)

      Видалити
  2. Мені дууууже сподобалось!!! І не тільки тому що червоний колір мій любимий, просто дуже яскраво, життєво і незвичайно!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так-так,дуже яскраво получилось!
      Дякую!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...