Прихильники

26.05.14

Для кавомана:)

Незапланований набір получився))))


 Спочатку "виросло" деревце-топіарій"Кавові зерна".
Спосіб виготовлення:крутяться кульки з сизалю,наклеюються на пінопластову кульку,прикрашається все це за смаком-у мене оздоблено кавовими зернятками та квіточками(їх тут дві)
Стовбур пофарбований акриловою фарбою.Деревце посаджене у задекупажену баночку з-під дитячого пюре)))))
Висота топіарія 25 см


...потім я вирішила до пари деревцю зробити ще й листівку,де використала такий соняшничок,як "росте"на деревці:)
Листівка 10х15 см


Ну,і нарешті показую свічку,яку робила сама(трошки раніше)-вона чудово пасує до попередніх робіт:)
Висота свічки 10 см.Вона має легкий аромат ванілі та кави...

 
А це-фрагмент стіни з моєї кухні)))

...бо надихнулась я на свої роботи цими яскравими квітами та,звісно,ароматом  та смаком запашної кави,якою я інколи дозволяю собі насолодитися )))),




13 коментарів:

  1. Людочка,чудовий вийшов набір!!!деревце просто суперове)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Іванко!Деревце теж мені подобається:)

      Видалити
  2. Але ж і кухня - на такі чудеса надихає! ;-)
    Класний набір! Свічка трошки раніше зроблена?ггг)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой,Алінко,кухня таки надихає на чудса!))))Особливо-на кулінарні)))
      Ну,да,свічка була зроблена раніше:)і чекала свого "виходу в світ"(ггг!)

      Видалити
  3. Отличный наборчик вышел) Гармоничный и интересный!
    Спасибо, что творите с блогом Scrap Workshop

    ВідповістиВидалити
  4. Накінець!!! Твоя кухня загадкова :) Колір такий сочний, мені б таку кухню :(
    Деревце в тебе безподобне! Біле дерево і кава, як капучінко виглядає! І додаточки до нього вдалі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой,що там загадкового?)))))Але-яскраво....так-так.
      Дякую,Валентино!От мені щось таке задумалось-оце біле деревце зробити з кавовими зернятками...не заспокоїлась,поки не втілила свій задум:)

      Видалити
  5. Так гарно все виглядає разом, в стилі! А свічка просто прекрасна!Дякуємо, що надихаєтесь завданнями від блогу Scrap Workshop!

    ВідповістиВидалити
  6. Очень интересный набор))) Спасибо, что творите с блогом Scrap Workshop

    ВідповістиВидалити
  7. Людмилко, дуже гарний у тебе комплект вийшов! Дякую, що твориш разом з Scrap Workshop!

    ВідповістиВидалити
  8. Який ніжний комплект, так і хочеться торкнутися! Дякую від блога Scrap Workshop!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...