Прихильники

18.05.14

Листівки "односерійні" :)

Нещодавно придбала(а точніше,виграла в аукціоні одному ) два штампика,які охоче використала в своїх нових роботах.
Листівка для хлопчика:
Листівка для дівчинки:


Листівки вже кілька днів ну ніяк не хотіли фотографуватися))),тому я вирішила спробувати такий варіант-фото на чорному фоні...щось більш-менш вийшло)))
На листівках присутні квіточки власного виробництва(Алінко,як приїдеш наступного разу,то наробимо таких квіточок,бо запаси вже вичерпуються);-)
Папір з тисненням та вирубки мені подарувала Іринка;-)
Основи-перламутровий картон.
Всередині-кишенька для грошового подарунку(чи побажання)



пс:вчора мала змогу познайомитись особисто та поспілкуватись з чудовими майстринями-Ларисою та Ольгою,та їхнім творчим доробком,а також побачити на власні очі й потрогати)))) гарні блокноти Юлі ; -)

14 коментарів:

  1. Дуже красиві і ніжні роботи!А квіточки просто суперові;)))Молодці!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Лідо!
      Листівки ніби й однієї теми,але я старалась,щоб були не схожі:)

      Видалити
  2. Мені хлопчакова дуже сподобалась, хоча на рожевій такі квіточки мммм...
    Добре, що. Пілкування виходить за межі віртуальні :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну,так...спілкуватись з однодумцями -класно!;-)
      Мені на рожевій теж подобається букетик:)

      Видалити
  3. Гарні листівочки!!! Як класно, що ви зустрілись!!! може й мені колись вдасться, от тільки карапузи підростуть)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вдасться!;-)Ми ж спеціально не домовлялись,а так вийшло))))
      Хоча,мені й не вдалось прийняти участь у тій виставці,але-все ще попереду,я гадаю:)

      Видалити
    2. Юля, твої блокноти підкорюють світ, скоро вони будуть слати тобі листівки з різних міст (як гном в Амелі :))) А потім ти сама відвідаєш все заплановане і омріяне! Людмило, попереду літо, і ще буде купа різних ярмарок, головне бажання (сказала Оля, а в самої майже не лишилося з чим іти на ті ярмарки, треба терміново щось робити...)

      Видалити
    3. Та Людмила сама собі теж казала:а з чим же ж тобі йти на виставку?....хоча й було бажання прийняти участь)))

      Видалити
  4. І мені хлопчача така класна! Може, ще одного хлопчика народити?)))))))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я й робила першу-хлопчачу))),і вона мені так сподобалась,що я вирішила одразу й дівчачу зробити...
      Ну,чи хлопчика ще одного чи -дівчинку ...як захочете;-) В любому випадку я тобі листівку зроблю)))))

      Видалити
  5. Ага, якщо зробиться ТАКА листівка, то можна хоч двійнят народити:))) Привіт! Класно, що ми, нарешті, зустрілись. Дуже прошу вибачити мене за те, що не могла приділити більше часу, якраз до мене завітала подруга з Києва, яку я не бачила давно, і я просто не могла її кудись відправити чи залишити:) Але я тебе побачила здалеку, і почала махати руками, це теж чогось варте! Дякую, що привела сестричку привітатися. Думаю, ще буде нагода поговорити трішки довше з вами, дівчатка. А як у вас буде сестрозліт в Зорі, то я залюбки приєднаюся, от така скромна:))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт!
      Ти мені махала))),а я ж то там ходила-тебе шукала;-) Так шо....нема нічого випадкового)))
      А як буде у нас сестрозліт))),то ми й не проти зустрітися ще з однією"сестрою"-однодумницею;-)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...