Прихильники

03.05.14

У мене- все добре,а буде ще краще!

...ця фраза останнім часом стала для мене девізом:)
Перед Великоднем знову захворіла....на третій день свята мене поклали в лікарню...поки ще не виписали...
Але,на першотравнені вихідні мене відпустили додому,і,щоб відволіктися від дурних думок,я вирішила зайнятися улюбленою справою...
Зробила дві шоколадниці-для двох медпрацівників))),яким хочу подякувати за чуйне ставлення і відмінне виконання своїх обов"язків.
Перша коробочка(звісно,з шоколадкою)-для літньої жіночки:


А друга шоколадниця-для молодого чоловіка,мого масажиста))),в якого буде в понеділок Дн


А ще на мене чекали вдома неприємні новини....попросила доньку  забрати роботи з магазину(пам"ятаєте,я писала про те,що віддала під реалізацію в один подарунковий магазинчик свої декупажні роботи й листівки?)Так от....мені повернули...зіпсовані речі!!!!!!!Мої декупажні роботи...мій кракелюр!....кутики оббиті,обдерті,в деяких місцях аж фарба з лаком  відлущена!....все зіпсовано-тепер ті картинки не те що продавати,їх навіть соромно комусь так подарувати...Я була засмучена і роздратована!Тепер точно знаю,що від нині нікому й ніукди не віддам своїх робіт-ні в якісь там магазини,ні на виставки(колись з виставки мені повернули поломані бісерні дерева:( і сказали,"що так і було")
З власниками поки ще розмови не мала,але при нагоді я їм вискажу все,що про них думаю!
От такі справки...
Бережіть себе!
Гарного всім настрою!;-)

10 коментарів:

  1. Людочко, прочитала твій пост і сама розстроїлась. Мені дуже шкода, що є такі невідповідальні люди, котрі не шанують чужу працю. Але бережи здоров'я - це головне.
    Я по тій. напевно ж , причині нічого не даю ні в які магазини. Це хіба що самому продавати на якій-небуть рукодільній ярмарці чи що. бережи себе)))

    ВідповістиВидалити
  2. Гарні шоколадниці, хоча, як на мене, перша зовсім не "бабська")))))))

    ВідповістиВидалити
  3. Людмилко, бажаю тобі швидше одужати!
    Шоколадниці дуже гарні вийшли! Прикро, що так вийшло з твоїми роботами. Але це не головне - найголовніше це здоров"я! Бережи себе!

    ВідповістиВидалити
  4. Людочко, дуже прикро, що ти прихворіла, та щей з твоїми роботами таке вийшло :( Шкода. Ти тримайся, все буде гуд ;))

    ВідповістиВидалити
  5. Люда, скорішого одуження!!!
    І не дуже засмучуйся з роботами - хоча сама не уявляю як так можна?! - тим більше воно вже сталося, то ж не псуй собі нерви!

    ВідповістиВидалити
  6. Людо, видужуй швидше, а все інше то дрібниці, прикрі, але ...
    Шоколадниці сподобались, і дамська і для масажиста :)

    ВідповістиВидалити
  7. Одужуй швидше!!!! Дуже сподобалась та, що для чоловіка :-))

    ВідповістиВидалити
  8. Людочка,і не сумнівайся,все буде як ти написала у заголовку до посту!!!Одужуй швидше!!!!
    Роботи чудові!

    ВідповістиВидалити
  9. Людочка, одужуй!!! Шоколадниці гарні!!! Тримайся!! Все буде добре!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую вам,дівчатка!
    Коробочки адресатам сподобались,а це вже тішить:)
    З лікарні на днях виписуюсь,хоча....хоча....щось мене недолікували)))))
    А зіпсовані роботи поки лежать собі в далекому закутку...

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...