Прихильники

07.04.14

Розчарувально-дипресійне...........

Не знаю,може,я виготовляю не супер-пупер речі,але.....якщо знаходиться покупець на мої творіння,то ,зазвичай, ціну на них ставлю смішну...символічну...
Що до-продати:один нюанс-я завжди творю просто в своє задоволення і лише -деколи на замовлення...тому,ніколи не ставлю мети що до продажу-захоче хтось придбати якусь річ,то я буду лише рада.
Якось я писала,що у нас відкрився магазинчик подарунків і його власниця люб"язно запропонувала сама(!),щоб я принесла свої роботи для продажу....(під реалізацію)
Я принесла.....
Сказали:дорого!
Потім:"люди кажуть,що дуже дорого...."
А сьгодні зайшла в той магазинчик,а продавець каже:забирайте свої роботи-вони нікому не потрібні....Притому,що годину тому я мала телефонну розмову з власницею магазину і вона мені чомусь не казала,щоб я забирала свої речі(я давала деякі декупажні роботи та листівки)...
Ось таке відношення....
Накрутки ,звичайно,поробили нормальні, мої роботи були розташовані так,що їх і ніхто й не бачив-майже під прилавком....А...ще один "прикол"-наробили вони  листівок із "наборів для листівок",де-картон та кілька якихось квіточок надодачу (дитяча творчість,як сказала одна моя  знайома) і ціна на ті листівки більша,ніж на мої(а мої ж листівки-дуже дорогі!)
Нічого не розумію....
Якщо кому цікаво,я продаю листівки по 20 грн....і так -вже три роки....
Але,то все -таке!Можна просто на все це не звертати уваги!
Знаєте,що найбільше мене ранило?Ота фраза:"ваші роботи нікому не потрібні"..................


26 коментарів:

  1. Я тебе розумію!!!Сама з таким стикалася((((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мабуть,всі з таким стикаються хоч раз...

      Видалити
  2. Ой, я вже просто не звертаю уваги на таке... Колись також з таки стикалась.. І напевне кожен стикався.. Але якщо людина хоче купити, то купить і за 50 грн, чесно. В мене наразі є навіть постійні клієнточки на листівки.. А є такі, яким навіть і 10 грн задорого. Ну то що, світ клином на них зійшовся. Я якось до такого ставлюсь оптимістично)))) І ти стався, нема чого ось таким забивати голову рукодільну. Не всі зрозуміють просто того, яка працю вкладена навіть у ту маленьку листівку... От, якби мені навчитись того декупажу))) В тебе дуже класні роботи...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мене радує те,що в мене є теж постійні клієнти-і на листівки,і на декупаж-і це підбадьорює...Просто,бувають моменти,коли отак хтось одним словом тебе вибиває з колії....чи намагається....Але-не діждуться!;-)
      Дуже дякую!
      А роботи,які "дуже дорогі" для декого,я краще подарую друзям і добрим знайомим,ніж буду продавати за безцінь:)

      Видалити
  3. Людо, я навіть не знаю, що сказати... Люди всякі... Кожному своє... Не бери ти це в голову. Я думала, ти кремінь, ніщо тебе не виб'є з колії. А ти така душевна :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та можна й нічого не говорити-це мені щось найшло...настрій такий був...не мій день...
      Кремній? ГГГ!!!На превеликий жаль(для мене-в першу чергу) я надто все близько приймаю до серця...так воно і є...А треба все оте негативне посилати ...далеко-далеку....в...іншу частину тіла)))))))

      Видалити
  4. Зустрічай депресію з посмішкою, вона подумає, що ти ідіот і втече)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-))))) 100%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)))))))))))))))))

      Видалити
    2. То ж так і живемо!;-) Бо інакше-не можна-насядуть на голову)))

      Видалити
  5. кидай це діло - депресію!!!! Не потрібні - тому, що не їхні! А на кожну роботу є свій власник!!! В мене теж була одна історія з магазином... Дала сумки... Було зручно, коли хтось телефонував, що потрібно сумку, я могла відправити в той магазин подивитись-пощупати, адже живу на окраїні і домене не всім зручно добратися, а магазин таки в центрі міста. Потім одна моя постійна клієнткателефонує і так чемно радить сходити в магазин, бо "Ваші сумки такі унікальні, а в них вони там якось всі в одну купу звалені і такі трішки засовані, заплямовані..". Замовниця дуууже інтелігетна людина, і тому оці її слова мене одразу насторожили... повір, там все було набагато гірше... на одній сумочці плями й досі не вивела... треба перешивати... а це ж вишивка... її не виріжеш, не заміниш іншим клаптиком... от так і лежить, чекає натхнення. До слова, ціни вони теж поставили втричі більші за мої :-)))Зрозуміло, що для нашого містечка, то було задуже, і ніхто не купував :-(.
    Проте, коли я то всьо забрала, в мене вдома "розмели" за місяць :-)
    Тепер я з магазинами не співпрацюю. От хіба тільки шию їм з їхніх матеріалів і беру одразу гроші за роботу, а там далі - як хочуть, хай продають :-)
    Так що, не сумуй! Посміхнись! Все не так погано!!!! Буде і на нашій вулиці свято, і зустріти його потрібно з посмішкою, а не депресією! Посмішка має здатність притягувати приємне! :-)))
    Сорі за багатотексту :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я якось раніше теж давала в магазин(інший) свої листівки-забрала через деякий час,бо вони були забруднені,на деяких-повідпадали квіти\декор...при тому,що тоді кілька листівок продалось навіть:)
      А цього разу-на мій декупаж з кракелюром))) понаклеювали цінники!!!!О,який жах! Я ж зі своїми роботами вдома ношуся як дурень з писаною торбою,а вони.....
      пс:це вже не перший мій досвід,але,на жаль,і -не перший гіркий...

      Видалити
  6. Дякую вам,мої дорогенькі,за підтримку!
    Це я вчора прийшла з того магазину під враженням та й вилила все це сюди....Але-ранок за вечір мудріший))))
    Сьогодні я проснулась з думкою:вес класно!Не перейматимусь я із-за якихось осіб,які взагалі далекі від творчості!
    Роботам своїм я завжди знайду нового власника)))-не куплять,то подарую комусь:)
    Головне,що є люди,яким дійсно подобається те,що я роблю -значить,не все так погано!;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Розкажу тобі ще про нас буржуїв.. За кордоном всю ручну роботу дуже цінують, і тебе вважають дуже талановитою людиною, якщо ти щось можеш. Але купувати ручну роботу не поспішають. По-перше всі дуже економлять гроші, з цього випливає, що купують тільки дуже багаті, то ж вони хочуть тільки витвір мистецтва... Який в майбутньому принесе ще більші гроші. А листівки легше купити за 1$ в дешевому магазині, ну за 5, це вже для транжир... От така реальність...
      А ще коли була в минулому році в Україні то бачила ручні тільди в магазині, чи щось там таке, і ціна на них стояла космічна, нц як на мене рядового канадця...

      Видалити
    2. Бачиш,Валюш,зазвичай я творю просто так,але вже ці мої хендмейди нема куди складати)))),тому ідею продажу своїх виробів сприймаю на "ура" ,бо(фінансова точка) я ніде не працюю(за станом здоров"я) і більшість моїх невеличких доходів йде на матеріали...тому,деколи просто хочеться хоча б дещо повернути,як кажуть))))Але ж не все так просто....
      І мені вже набридло всім розказувати,що всі матеріали я купую,замовляю через інтернет і витрачаю на це кошти...А потім витрачаю свій час і здоров"я))) на те,щоб з тих матеріалів щось створити....але,хіба всі це розуміють?....
      А що до цін-я ж сама здаю в магазин роботи по низьким \доступним цінам,а вони роблять шалені накрутки....тому,люди,мабуть і думають:чого воно таке дороге?

      Видалити
  7. Людусь, ну ти вже зовсім носа повісила. Навіщо? Ти ж своє натхнення так злякаеш :) Не бери дурного в голову! Постав для себе запитання - що все-таки для тебе є пріоритетом: творити і бути задоволеною кінцевим результатом, чи думка сторонніх? Та наплюй ти на її слова! Людмилко, у тебе чудові душевні роботи. Ти прекрасний майстер із своїм характером і стилем в роботі. Нажаль, славнозвісний вислів "Художника обидеть может каждый!" досі діє. А ми, творчі особистості, часто є дуже ранимими. Тому і тусуємось серед собі подібних :))))) Але треба мати внутрішній стрижень для спілкування із зовнішнім світом, особливо із бізнесменами, це особливі люди, які на все дивляться не очима, а грошима. Мені якось теж запропонували віддати на реалізацію бісерні яєчка, прикраси і сережки з глини (я тоді ще активно ліпила). Я з радістю вислухала умови - під реалізацію, накрутки магазину, строки і таке інше. А потім запитала: яку з вітрин ви відведете для моїх робіт? Хазяйка магазину витріщила на мене очі і якийсь час думала. Потім сказала, що бісерні роботи будуть розвішені по всій крамничці між іншими роботами, а сережки вона поцепить на підставку з пластмасовими китайськими дитячими сережками. Я відмовилась. Вона була здивована, а я їй пояснила, що моя головна вимога - мої роботи повинні бути разом і лежати на вітрині так, щоб їх було добре видно, а не використовувати мої роботи я тимчасову халявну декорацію магазину. Хазяйка пізнише знову мені звонила, пропонувала свої послуги, я знову спитала про вітрину, вона засміялась і сказала: я думала, ти тоді жартувала! Оце тобі ставлення бізнесу до хендмейду. Мені подобається працювати із західними поціновувачами ручної роботи. Вони розуміють цінність таких речей і готові платити навіть більше, ніж їм кажеш.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О,мені теж обіцяли окрему поличку....а в результаті...я заходила в магазин і не могла очима знайти,де ж мої роботи?...Добре,хоч листівки-в окремій коробочці.
      Так,радує те,що є такі люди,які оцінять твою роботу ще й похвалять))))Навіть,часто чую від таких добродіїв,що я ставлю дуже смішну ціну-адже,це ж ручна робота!..і вона повинна(!!!)цінуватися.
      А натнення-воно або є,або його немає;-)
      Дякую!

      Видалити
    2. Бачиш, є ж люди які цінують... Тож не дивись на інших!

      Видалити
  8. А може продавщиця і робить листівки з дитячих наборів, і Ви для неї небажаний конкурент

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я чомусь теж так подумала, що то просто "зайва конкуренція" :)

      Видалити
    2. Можливо:)
      Бо! Коли відкривався магазин і власниця залюбки взяла мої листівки,то продавчині в неї ще не було.Зате,у тому ж магазині згодом почали продаватися дитячі набори для листівок)))А потім вже й з"явився продавець.... і купка "дитячих"листівок)))
      Все може бути...

      Видалити
  9. Ох, всі ми маємо свій досвід співпраці з магазинами.
    Було і в мене всяке. Перефарбовувала потім дещо, бо повернули страшно брудне, не відмивалось, і то ледве забрала :) Дещо загалково пропало... Інші питали, чи то я взагалі сама це роблю, чи не купую десь задешево, а тоді їм перепродую:))) Ще одна дама обіцяла якісь шалені гроші, але потім я зрозуміла, що то вона має на увазі "опт" - тобто сотні однакових виробів, в невеличкий проміжок часу, і то за копійки :) Коли я їй сказала, що в мене немає загону китайців, а я сама особисто вручну кілька днів а то і тижнів працюю над кожною роботою - була німа сцена:))) Головне - не давати цьому шуму-гаму заглушити той голос художника, який є всередині нас. Тримайся! Все добре, а буде ще краще:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О,якось мені в Однокласниках почали писати подібне:чи справді то мої роботи?...(німа сцена-у мене)Я ще раніше дерева бісерні робила,то теж питали,чи-точно це моя робота?
      А про"конвеєр"-то вони всі так думають:ми тут сидимо й клепаємо...Мені теж власниця казала:наробіть листівок для дітей(за два дні)Наробіть?Наліпіть?....Я в день можу одну листівку зробити,деколи,як приходить натхнення,то й-дві...а можу тижнями нічого не робити....
      Аналогічна ситуація і з декупажем-бо я теж сиджу над однією річчю днями,або й тижнями...Та хіба їх цікавить отой процес створення шедеврів?;-)
      Я дійшла висновку:не розкидатися бісером перед -самі знаєте-ким)))

      Видалити
  10. О, яка знайома історія))) В нас в місті взагалі ручну працю не шанують, або смаку не мають, чи то може, я така бездарна серед цілої маси людей)))) Пробувала віддати свої блокноти за мізерну ціну в магазин ще три роки тому, сказали. що дорого. В той же вечір за ті самі ціни всі блокнотики продались через інтернет. Після цього перестала пробувати віддавати під реалізацію в нашому місті і в мене непогано продавалось/замовлялось через інтернет. А цієї осені звернулась до мене знайома, яка почала працювати в салоні квітів де продавався і хендмейд, щоб я свої роботи власниці показала. Я й показала, і ціни набагато менші назвала, але вони всерівно її шокували))) їй хтось блокноти робить за 50 грн штука, при чому тканина там із якихось старих речей, навіть виточки видно))) листівки мої взяла (теж по 20 грн) і я чула, що вона вже їх і продала, але не дзвонить, а я вже не хочу з нею зв"язуватися і часу на це не маю, тому їх їй і подарувала))) Про скрап папір справжній, ембосинг і штампи там взагалі ніхто не чув))) продаються примітивні листівочки (мій Марк кращі робить))) Отаке
    Правда непогано продавались і гарно ставились до моїх робіт в одному хендмейд магазині в Рівному, але він закрився, бо зараз надто важкі часи для хенд мейду(((
    Одне знаю точно, не варто вішати носа, адже є люди, які цінять наші роботи, куплять і вони принесуть їм радість. Тому, Людочка, продовжуй творити, надихати і радувати інших!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так ото ж і я про-те саме....але,то вони-не такі якісь,нічого не розуміють в мистецтві))))
      Я вже переконалась вкотре:не зв"язуйся з тими бізнесменами...
      У мене був ще такий випадок:я здала листівки з вишивкою в один магазин-по 30грн,а вони їх поставили...по 85(!!!!!)Уявляєш?Вони хотіли заробити більше,ніж я поставила ціну за свою роботу!А потім мені сказали:люди цікавились,але сказали,що надто велика ціна!Хм...я б сама за таку ціну не купила...

      Видалити
  11. Людо, напевне у всіх є якийсь гіркий досвід з продажами...
    Але все це не вартує нашого здоровя... треба творити просто в своє задоволення!
    У мене листівки йшли в магазині так по 5-6 штук, конверти - до 10 штук на місяць. націнка в магазині була вища за мій заробіток на цій листівці. а найгірше одного дня мені подзвонили і сказали принести 6 конвертів певного типу бо є замовник. я принесла а через тиждень проходячи повз побачила що магазин закрився... телефон не відповідав більше на дзвінки. називається - ми закрилися і віддавати товар взятий під реалізацію не збираємось... а там було ще стільки авторської біжутерії і всього іншого...
    але це все научка...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну,тут вже-взагалі....найвища ступінь свинства...набрати виробів -ексклюзивних ще й при тому- й просто так зникнути....
      Отак читаю історії дівчат і -в голові не вкладається все це....На скільки люди бувають меркантильними і це їх робить просто потворними!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...