Прихильники

02.04.14

Я люблю Україну!

Надумалось мені зробити обкладинку для паспорта в українському стилі,папір нещодавно придбала з красномовною назвою"Я люблю Україну!")))Євгенії Курдибановської(український виробник,до речі)
Так от,в результаті получився такий комплект:


Листівка має розміри 12х15см
Виникла якось спонтанно думка-зробити листівку(пам"ятаєте,я ж збиралась обкладинку робити?)Але ,обкладинка все ніяк не робилась....зате листівка склалась одразу і дуже мені вона подобається:



А вже потім,до пари листівці))),зробилась така обкладинка,хоча зізнаюсь:я її тричі переробляла)))) Спочатку взагалі задумувалось,що на обкладинці теж буде мак і він там (в першому варіанті) й був)))),але...але...Квітка була надто об"ємна і ,коли я надягала ламіновану обкладинку -на цю,то той мак мав вигляд жалюгідної сплюснутої квітки)))




Тому,я вирішила замінити одну квітку на іншу-білу,менш об"ємнішу...Гадаю,так навіть краще;-)
Обкладинка на паспорт і вітальна листівка, в результаті, чудово доповнюють одна одну)))
Чим не подарунок?;-)

6 коментарів:

  1. Цікавий папір! Листівки вийшли гарні!

    ВідповістиВидалити
  2. дуже актуальні обкладинки - зараз Україна в тренді, як сказав Славко Вакарчук :)))
    Люд, гарно вийшло!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую,дівчата!
    Я думаю,те, що -наше,воно завжди буде в моді;-)

    ВідповістиВидалити
  4. Згодна на всі 100%! Як може не подабатись таке - кольори яскраві, вишивка(ну або мотиви)! Листівка наче віночок!!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...