Прихильники

15.04.14

Рожеві троянди

А я ще одну цукерницю зробила)))
Але,цього разу-на замовлення.



Розмір дна 17х26см.
Декупаж з усіх боків.Всередині трохи набризгала фарбою))),щоб не було просто біле,але на фото того всього не видно.До речі,з-під споду теж є декупаж і бризги-забула сфотографувати.



Замовник роботи ще не забрав,тому переживаю,чи сподобається йому моя робота?...Мені подобається:)
пс:...але....мені щось не дуже сподобалось працювати з такими формами,тому,не впевнена,що мені захочеться повторити подібне...хоча....цей самий замовник мене просив дві такі штуки зробити і ще одна  його заготовка(більших розмірів) поки що знаходиться у мене(так,між іншим,мій замовник-це і є майстер цих заготовок)

10 коментарів:

  1. Ооо! Класна! Чесно :-) Хоча мені більше твоя сподобалася)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Алінко!
      Та мені вони обидві подобаються-вони ж зовсім різних характерів:)

      Видалити
  2. Люда, робити подібні ще! Обов"язково! можна сказати що це моя улюблена форма і фасон - здається доречним і на кухні під печиво-сухарики, і в кімнаті з клубочками-моточками, навіть біля дзеркала з різними жіночими штучками!
    :) коли у мене буде місце де подібні штуки ставити я обовязково замовлю в тебе ;)) так що роби, набивай руку, як то кажуть :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О,дякую,але-ні....не впевнена,що захочу ще таке робити:)
      Хоча,я писала,що ще одна заготовка,але більшого розміру, у мене ще є;-)

      Видалити
  3. І мені подобається!!!! І оті бризочки, і троянди! Не переживай, все буде ок!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!Я дуже й не переживаю-не сподобається,собі залишу))))

      Видалити
  4. Гарно. а ще я знаю, скільки це роботи... Так що рука вже огого набита! Пасує до оформлення твого блогу:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Отож я і кажу:не думаю,що ще раз захочу таке робити))))Роботи тут точно багато...одну-дві таких штуки ще можна було зробити(що я й зробила),але-більше....о,ні!)))
      Дякую!
      Рука набита-пора вже й морди бить))))))(з анекдоту згадалось)ггг!!!

      Видалити
  5. А ти зроби йому щось трешеве, з черепами))) І в тебе не буде НЕулюблених форм)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Замовник сам просив,щоб цукерниця була з квіточками:)
      Я просто не впевнена,що захочу зробити ще якусь цукерницю чи подібну річ-дуже багато з нею мороки:)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...