Прихильники

13.04.14

За тиждень-Великдень!..

Скоро,скоро прийде світле й гарне свято!;-)
...А в мене в запасах завалялась дерев"яна заготовка-цукерниця і,
як  воно частенько буває,руки не доходили(і ноги-теж) її довести до"товарного вигляду")))-то я не могла підібрати серветки,то я не була впевнена,що саме я хочу  зробити і нащо воно мені?....
Аж раптом осяйнула думка:а зроблю я з цієї цукерниці(фруктовниці) таку собі коробочку для...крашанок:)
Вирішено-зроблено....і ось маю таку яскраву  штукенцію,в яку,в принципі,можна поскладати все,що завгодно-і яйця крашені на свято Пасхи,і-цукерки,і-фрукти,і-печиво...


Розміри дна 15х15см,а зверху десь 20х20см.Декупаж-з усіх чотирьох боків жовті курчатка:)
Ну,і знайшлась в мене ще одна заготовка(а таких, випадково знайдених, заготовок у мене ще багато...) ,яку я вирішила зробити до пари цукерниці.
Ось така тепер у мене є серветниця:



Все-таки,більше схиляюсь до думки,що ці предмети вдало прикрасять святковий великодній стіл:).Додам ще,робила я цю красу)))) для себе і ці роботи мені дуже подобаються...може,тому,що вони такі яскраві і веселі?;-)


Вітаю всіх з Вербною неділею!
Бажаю нам всім благополуччя,радості й миру!

22 коментарі:

  1. Людочка,просто чудовий набірчик,такий яскравий і веселий!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Как красиво - для праздника настоящий наряд!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Оля!Так,трошки внесу декорацій на святковий стіл:)

      Видалити
  3. Класні! :-) Такі веселі курчата)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я все думала:нащо я купила ці серветки?Куди я їх приміню?А ось бачиш,як гарно вписалися вони сюди;-)
      Дякую,Алінко!

      Видалити
  4. дуже гарні курчата!!! аж радісно стає коли на них дивишся!

    ВідповістиВидалити
  5. Так-так, дуже гарно, сонячно і позитивно! А головне що то краса для себе))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага,треба ж деколи й себе побалувати новими декораціями))))
      Дякую,Юля!

      Видалити
  6. Сонячний наборчик) Дивлячись на курчатко в клітиночку, згадався мультфільм з дитинства і пісенька))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так,набір дуже яскравий і ...веселий;-)
      О,я пам"ятаю того мультика;-)
      Дякую,Аня!

      Видалити
  7. Какой замечательный цыплячий наборчик вышел!Такой яркий,позитивный и праздничный:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юля,дякую за гарні слова!Дуже приємно!

      Видалити
  8. Лариса дуже сонячний вийшов комплектик!!! Такий прям оптимистичний і весняний!

    ВідповістиВидалити
  9. В мене цей комплектик саме з Паскою і асоціюється! Чудово!!! Потрібно й собі "заваляти" десь серветницю :-))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну-ну,"заваляй"!;-)В мене ця заготовка більше року точно "завалювалась"))) ,аж нарешті пригодилась!
      Ларисо,дякую!Я й робила ці речі з думкою про свято Пасхи!

      Видалити
  10. Чомусь мені твої слова нагадали мультик про Вінні Пуха (входит и выходит)
    Гарні курчата в тебе вийшли! Вже і ти до свята готова, бо що ще треба, декор є, пасок спечеш і вже свято :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ггг!!!якась непристойна фраза в тому мультику))))
      Ну,майже готова до свята,хоча,думалось,що дещо інше ще зроблю,але вже не встигну...от так завжди...бо потрібно готуватись зарання,мабуть...
      Дякую,Валентино!Хай-но потім ,може,сфотографую цю посудину з крашанками))))

      Видалити
  11. Красотка! В мене тж завалялась одненька, трохи не така, але вже більше року... Я в неї поки поскладала всякі документи і записники, і вона схована в шафу... Мабуть. їй там сумненько. Треба їй показати твою, а раптом вона її надихне змінити імідж?:)))

    ВідповістиВидалити
  12. Люблю жовтенький, та ще й курчатка такі класні ))) Дуже сподобалось!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...