Прихильники

01.04.14

Одне деревце

А я продовжую "саджати" деревця))))
То ж -весна!Потрібно озеленятися ;-)
На цей раз у мене виріс топіарій "Яблучний"



Висота деревця 27 см.
Кілька слів по виготовленню:накрутила кульок з сизалю,клеїла їх гарячим пістолетом на пінопластову кульку.Прикрасила декоративними елементами:)
Діжка,в якій росте деревце,керамічна.Колись на виставці одній закупила собі кілька штук таких-за принципом:"в господарстві знадобиться"))) Ось і знадобилась одна діжечка...
Далі буде...можливо....:)

13 коментарів:

  1. Яке миле! Гарненьке деревце.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! То я "пускала в дію" залежані матеріали)))) Бо завжди понакупляю всього про запас,а воно лежить собі без діла:)

      Видалити
  2. Скоро в тебе буде цілий сад!!! Цеж класно :)
    Яблучка смачненькі на вид, і приємні на око. Я минуле пропустила, а воно ж мабуть пахне умеретьневстать, вранці б таке нюхати і нюхати...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так,попереднє деревце-з ароматом кави))),хоча,особисто я байдужа до запаху кави:)

      Видалити
  3. СУПЕР!!!! Класнюче таке деревце!!

    ВідповістиВидалити
  4. І мені дуже подобаються твої деревця! Удачі, думаю, буде продовження...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Запаси сизалю закінчились,яблука-теж...))))але,є ще діжечки:)

      Видалити
  5. А я чомусь думала, що то грушове дерево)))))
    Класне!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То-яблука)))),але....там є і одна грушка(ггг!)-та,що впала з яблучного дерева;-)

      Видалити
  6. воно більше схоже на осіннє деревце)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...