Прихильники

27.03.14

Пробники:)

Спостерігаю на просторах інтернету популярність скрапових обкладинок на паспорт:)
Захотілось собі спробувати-що воно таке й з чим його їдять?
Так от,були закуплені ламіновані обкладинки  та штампи з паспортиними надписами ...
Перша спроба-набір паперу Євгенії Курдибановської "Моя Україна"


Друга спроба-набір паперу ЄК-"Я люблю Париж!"



Третя спроба-папір з того ж "паризького"набору


І четверта спроба-набір паперу ЄК "Біле і чорне"


Всі обкладинки гарно вдягаються на паспорт;-) і це має досить привабливий вигляд:)
Як думаєте,вдалися мені перші спроби з виготовлення обкладинок?Особисто мені вони подобаються,а моя донька сказала,що ніколи  не одягла б таку обкладинку на свій паспорт))))

12 коментарів:

  1. Спроба 100%вдала))Особливо мені парижські сподобались!

    ВідповістиВидалити
  2. Молодь, що скажеш :) Хоча в мене обкладинки на паспорт теж нема, бож я його використовую тільки для перельотів, а тоді паспорт в автомат реєструвальнийне залізе :)
    Тобі думаю вдалося, мені сподобалась друга з Парижем!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я якось 7(!)років користувалась паспортом ,в якому вже треба було за віком))) додати нове фото...і-нічого:)Це я до того,що мені теж нечасто трапляється користуватися паспортом...

      Видалити
  3. чудові обкладинки! а донька ще змінить свою думку, адже такі обкладинки всі індивідуальні і людина з такою обкладинкою вигідно вирізняється з поміж інших.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Не знаю,чи змінить донька свою думку))))-в неї на паспорті пошита обкладинка з вишивкою,яку їй подарувала хресна-мама)));таке їй більш до вподоби.

      Видалити
  4. Мені теж подобається!!!!
    Я і свій паспорт залюбки одягла в обкладиночку!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мій паспорт в пошитій обкладинці з вишивкою,але такі мені теж подобаються.
      Дякую за підтримку!;-)

      Видалити
  5. для першого разу, навіт дуже добре!
    Мій паспорт "одягенний" теж в таку гарнющу, але подаровану обкладинку.
    А то була як сапожнік )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені сестричка подарувала обкладинку для мого документа:)
      Дякую,Наталю!

      Видалити
  6. На колір і смак товариш не всяк :-) Комусь такі подобаються, комусь шиті, комусь обкладинки взагалі не потрібно...

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...