Прихильники

25.03.14

Для найріднішої

Сьогодні буду вам показувати купку фоток зі своїми роботами,які були зроблені спеціально для однієї дуже хорошої людини-моєї сестрички Алінки,у якої недавно))) був День народження.

Хто знайомий (навіть-заочно)з Алінкою,то знають,що вона велика любителька бедриків!
Звісно,що я задумала зробити їй подарунки,на яких обов"язково були б ці червоненькі комашки в чорні цяточки)))




  ...якось Алінка говорила мені:ти всім робиш шампанське,а мені ніколи не робила  
Святкове шампанське- до  святкового столу ,але,нажаль,іменинниця отримала його із запізненням.



А це незвичайний топіарій-це  Деревце Щастя бедриків))))


Вперше робила таке деревце,але процес сподобався-треба накрутити з сизалю кульок,потім їх поприклеювати на основу(в мене-пінопластова кулька) і оздобити за смаком...

На жаль,не поміряла висоти деревця,але на першому фото видно,що висота його перевищує трошки висоту пляшки шампанського(для уявлення)



 Ну,і як же без листівки?Листівку зробила таку  весняну,ніжненьку,світленьку...як моя сестричка:)






20 коментарів:

  1. Люда. як гарно!!! :) дуже і дуже душевний подарунок!!
    /от нам повезло, ми можемо завжди для сестри приготвувати подарунок зроблений власноруч і вона це оцінить :)) /

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені взагалі пощастило з моїми любими сестричками-однодумцями!:)
      А подарунок легше приготувати,коли знаєш,що він дійсно припаде до душі іменинникові;-)

      Видалити
  2. Гарні подарунки! Бедрикове дерево просто чарівне:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я так старалась!Але,втілила свій задум!;-)

      Видалити
  3. Чудові подарунки для любительки бедриків :)))) Впевнена, Аліночка була у захваті!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не знаю,чи був захват,але дякувала за подарунки!Мені не довелось особисто вручити їх...

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Дякую,Лідочко!Я старалась і дуже хотіла,щоб подарунки сподобались:)

      Видалити
  5. Деревце чудо!!! Дуже сподобались оті кругастики, і бедрики вписались ідеально в них! Листівка дуже Алінина, ніжна, легка, хоч я її і не бачила... аліну в смислі :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Листівку вона отримала раніше,а все інше-трошки із запізненням:)
      Думаю,Алінці сподобалось.

      Видалити
  6. Я ще по фото здогадалась, що то для Алінки :-)))) Деревце особливо красиве!! :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Ларисо!Деревце-це у мене була ідея"фікс")))

      Видалити
  7. В деревце я закохалася з першого разу!!!!
    Шампанське набагато приємніше вживати, коли воно так гарно "одіте".
    А чому на відкритці немає бедрика?:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Коли я робила листівку для Алінки,у мене в наявності не виявилось бедриків))))) А деревце я вже роби ла трошки пізніше...

      Видалити
  8. Людочка,подаруночки просто суперові!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Іванко!Це ж-для рідної,дорогої людини старалась!:)

      Видалити
  9. Я таке говорила? О_о..))))
    Дуже гарний подарунок - чесно! Місце для "вазончика" Влад оббирав - він подумав, що то для нього подарунок)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так,якось таке раз сказала;-),а я все запам"ятала...та й постаралась(ггг!)
      Ну,а "вазончик"-для вас усіх;-) Нехай він принесе удачу у ваш дім!

      Видалити
  10. Яка купка бедриків! Чудове все, а шампанське ніколи небуває зайвим, або приходить запізно - воно завжди вчасне))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Знаєш,скільки бедриків - на дереві?49!(число просто випадкове,нічого не означає-так получилось)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...