Прихильники

19.03.14

Вінні Пух і листівки:)

З"явилось у мене натхнення на листівки дитячої тематики:)
Хоча,можна сказати,що робились листівки під замовлення-у нас відкрився гарний магазинчик подарунків,і власниця магазину залюбки взяла під реалізацію мої роботи(побачимо,що з того вийде?)Так от,листівками ручної роботи люди дуже цікавляться,але....кажуть,що-дорого та це окрема історія Та в моїх запасах не знайшлося дитячих листівок,а,як виявилось,саме про дитячі листівки найбільше й запитували покупці...
Тому,й  з"явилися на світ ось такі листівки:


Листівка розміром 11,5х15,5см.


А ці дві-стандартні-10х15см


Картки з Вінні Пухом і Пятачком колись мені прислала Юля ;-),за що їй велике спасибі(пригодилися).


До речі,квіточки,які ви бачите на листівках,власного виробництва!;-)
Не знаю,може,й листівки примітивні,однотипні вийшли,але ,зате,вони-яскраві! І вони мені подобаються :)

15 коментарів:

  1. Люд, листівки насправді класні!!!
    я тут намагалася купити пару листівок для посткроссінгу в звичайному кіочку, так от кіоскерка мені сказала, показуючі стандартні листівки обсипані бльостками і з віршами з зворотнього боку - що, моволяв, "ось такі гарні листівки, беріть не пошкодуєте, тут і вітання є. нічого не треба думати, а то продають саморобні то такі ж дорогі, і хто їх купує, це ж подивився і викинув.." Я пробувала вступити в суперечку таку собі - пояснити що є ще творчість і взагалі саморобні листівки значно крутіше оцих, але вона мене так стала переконувати, що такий стандартний варіант є самим оптимальним :))) А у мене в таких дебатах часто не вистачає слів, то я просто зробила вигляд що поспішаю і пішла собі.
    Бажаю тобі успіху з новим видом збуту :)
    А щодо попиту на дитячі - напевне просто дітям хочеться дарувати яскраві гарні листівки і на дитячі подарунки зазвичай не шкода грошей :)) А ще якщо взяти до уваги, що зараз в принципі тенденція дарувати гроші, то хочеться уже щоб листівка була незвична і якась дуже гарна! :)))
    щось чкось багато написала :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені такі"розмови"теж знайомі...Поліграфічна листівка в цьому ж ,навіть,магазині,куди я віддала свої листівки,коштує 10 грн,а я свої пропоную...по 20(уже три роки-така ціна й не піднімаю,а матеріали в скрап-магазинах подорожчали на 25%),хоча,звісно,магазин робить накрутку...та всеодно,не така вже й висока ціна...Але,як кажуть,на кожен товар є свій покупець!;-)

      Видалити
  2. Згідна з тим, що ексклюзивна річ - вона особлива і дорожча. Цілий магазин - це круто! Успіхів тобі і гарних клієнтів:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Звісно,ручна робота-не з дешевих занять,та люди хочуть "щось особливе й недороге",а є й такі,що скажуть:куплю дешевше,ніж буду платит таку дорогу(?)ціну.
      Дякую.пс:магазин той і справді непоганий,і речі там є цікаві,та чи покупець все це оцінить?Поживемо-побачимо;-)

      Видалити
  3. Цікаві листівочки! Мені подобаються.

    ВідповістиВидалити
  4. Бажаю, щоб відкритки знайшли якнайшвидше нових власників!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой...вчора зіткнулась з ти самим:дорого....дорого....(((
      Але,надіюсь,що знайдуться справжні поціновувачі моєї творчості;-)

      Видалити
  5. Людочка, листівки чудові!!! Обов"язково їх розкупують!!! Рада, що картки згодились)) будуть ще потрібні, то свисни)))

    ВідповістиВидалити
  6. Які веселі і яскраві!!!
    Це точно - на кожну річ є свій покупець, який розуміється в її унікальності ;)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для діток і повинно бути-яскраво,правда ж?;-)
      Я тим,хто не розуміє,завжди кажу:ніхто не заставляє примусово купляти!Не хочеш-не бери,а краще-зроби сам(а)! ;-)

      Видалити
  7. Люда, листівки дуже дитячі, яскраві, легкі! Удачі в твоєму бізнесі, а клієнти найдуть, знаю, що може довго (важко) чекати, але обов'язково будуть

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не знаю,все більше переконуюсь,що здавати кудись(в магазин)-невигідна справа...в ідеалі.звичайно,ж краще мати своїх(!) клієнтів,але...нехай хоч люди побачать,що я вмію таке робити)))))

      Видалити
  8. Мені ці карти дуже подобаються на листівках - ніби для листівок і зроблені! :-) А квіточки треба буде, щоб ти мене якось навчила робити...

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...