Прихильники

04.02.14

Каламбур:)

Створилась в мене листівка...просто так,без нагоди...просто,я придбала новий набір паперу та й дуже кортіло його випробувати)))



Листівку я творила ,так сказати,зі змістом))) Так-так,у цій листівці є  підтекст))),але....але ,я не знаю,як це все описати та  і не хочетьчся щось мені  багато бла-бла-бла.....
Напишу лише таке:суть задуму в тому,що  у світі є не тільки чорне і біле,а є й багато різних яскравих кольорів! Наші думки-це мазки на білому полотні  нашого життя...Отже,ми самі вибираємо,яку картину воліємо бачити перед собою-чи в темних тонах,чи -в світлих,чи-в кольорових;-)
Також,листівка наводить-особисто мене- на думку:що краще-"золота клітка" чи-свобода?Все-для тебе....обирай сам(а)...
Якось так....)))
Сподіваюсь,я змогла до вас донести свою думку,хоча й виклала я її якось кострубато))))
Гаразд...Всім бажаю гарного дня!

9 коментарів:

  1. Я одразу згадала віршик з початкової школи:
    Тріпоче серце пійманої птиці.
    В руках моїх не чує доброти;
    — Я дам тобі водиці і пшениці,
    Моя пташино, тільки не тремти!

    — Хіба потоки загубили воду?
    Хіба в полях уже зерна нема?!
    Пусти мене, мій хлопче, на свободу,
    І все, що треба, я знайду сама.

    Я ж лагідно тебе тримаю, пташко,
    В своїх руках легеньких, як вітрець.
    Хіба неволя це? Хіба це важко
    Від мене взяти кілька зеренець?

    — Пусти мене! Мені, дитино мила,
    Дорожча воля, ніж зерно твоє!
    Страшна, хоч навіть лагідна, та сила,
    Яка розкрити крилець не дає!

    — Лети! Співай у небі гомінкому;
    Хоч і маленький, зрозумів я все.
    Моя рука ніколи і нікому
    Ні кривди, ні біди не принесе!
    Вірш не в тему (любовну) але все-таки краще свобода, аніж клітка...
    Цікава листівка - зі змістом ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вірш, як виявляється, написав Дмитро Павличко - а й не знала)))))

      Видалити
    2. Вірш,в принципі,передає мої думки...
      А листівка -зовсім і не на любовну тему))))а -так просто.

      Видалити
  2. Люда,дуже гарна листівочка!!!
    А пташечка,то штампик такий?

    ВідповістиВидалити
  3. Філософський такий відступ від буденщини :)
    Листівка сподобалась, зелене на сірому заспокоює !

    ВідповістиВидалити
  4. Действительно открытка трогает за душу и заставляет размышлять!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...