Прихильники

26.02.14

Для кухні

Не хочеться нічого писати...ну,нічого й ні про що....
Думала,зайду в блог і відпочину від політики...а-ні,тут теж ведуться дискусії...
Чесно кажучи,дістало все це...оце"переливання з пустого-в порожнє"....люди лише ще більше озлоблюються і налаштовуються одне проти одного від цих"обмінів думками"...
А я хочу ,щоб всі жили в мирі й спокої!Да буде так!!!!



Панно для кухні в техніці декупаж.Розмір приблизно десь 18х34см.
З "позолоченою"рамкою:)
пс:якщо хтось захоче прокоментувати мою роботу-будь ласка,але про політику-ні слова!
Народ,давайте жити дружно!!!

15 коментарів:

  1. Привіт! Шикарна рама і дуже затишне панно! Про політику ні слова, амінь. Бо я так і не можу почати цей рік в своєму блозі...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рамка сюди аж просилася сама))))
      ...а в мене ця робота вже давно лежала непоказаною-не хотілось ні фоткати її,ні потім щось сюди писати))))Але,нарешті показала,а ще лишилась купка робіт з дрібними недоробками:)

      Видалити
  2. Цікаве панно, у старовинному стилі! І позолота ж тут. Гарний натюрморт! Цей вже личе твоїй кухні?

    ВідповістиВидалити
  3. Ну,так-під старовину тіпа:)
    Натюрморт то гарний і я довго виношувала ідею з цією картинкою,але,на жаль,в мою кухню таке зовсім не підходить))))))
    Так просто зробила...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так якого ж кольору в тебе кухня???

      Видалити
    2. Зелено-оранжева,в соняшники:)
      Та там така кухня,що й тих картинок нема де вішати-мало місця...

      Видалити
    3. Гарний колір :) а от що місця нема, то жаль, в мене є місце, а дирки не можна робити... Нема в житті щастя...

      Видалити
  4. Гарненьке, акуратне таке!!! А мені до моєї кухні на орендованій квартирі, то взагалі нічого не підходить))) мрію про власну, тоді буду облаштовувати)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Моя кухня теж-не моя)))))),тому,я там мало чого можу собі дозволити повісити чи поставити)))чи зробити на свій смак.

      Видалити
  5. Давай жить дружно! Я тоже за мир :)
    Панно красивенное! А где ты такую картинку большую взяла? Салфетки вроде меньшего размера.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Людмило,то якараз половина серветки великої:)

      Видалити
  6. Ти молодчинка, а я не можу відволікти себе від сумних подій... В мене Катруся в цьому році випускається зі школи - тривожно...Хоча й втомилася все це сприймати, хочется щоб усе скінчилося, і все було добре!
    А панно дуже гарне - мені подобаються такі натюрморти!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та я щось ніяк не можу теж налаштуватися на роботу...панно-з серії"з непоказаного":)
      Мені теж подобаються такі натюрморти;-)

      Видалити
  7. Помпезна така картина! ;-) Але мені здається, що краще було б, якби тих дірок не було - ну, це моя думка...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой,скільки там тої помпезності!....
      А про дірки....то ж була така заготовка,а з неї я збиралась зробити зовсім іншу картину)))На стіні воно має цілком пристойний вигляд.Я тільки думаю,що треба туди якогось грубшого шнурка причепить:)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...