Прихильники

14.02.14

Маки червоні...

Не знаю,як у кого,а в нас,скільки я себе пам"ятаю,завжди в кухні висів і висить відривний календар:)
От для свого календаря я захотіла зробити гарного накалендарника(ггг!є таке слово?)
Роботою дуже задоволена-мені ця "вішалка" для календаря дуже подобається,хоча....є один"мінус"-воно зовсім не підходить до кольорової гами моєї кухні))))))))


Ну,нічого-зроблю собі потім ...колись...якось... таке,щоби було підходящим(просто,у мене не було нічого такого в моїх запасах серветочних,яке б мені пасувало на кухню,а треба було в зелено-жовтих тонах),а ця штука,я сподіваюсь,невдовзі знайде свою домівку.
Дощечка виконана в техніці декупаж.
А у вас вдома є такий настінний відривний календарик?;-)

5 коментарів:

  1. Людочка,дуже гарно!Люблю маки.....
    В мене нема такого календарика))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Іванко!Я теж маки люблю!Коли натрапила на цю серветку в своїх запасах,то одразу вирішила її -"в справу"))),хоч вона й не підходила мені по кольорах...

      Видалити
  2. Людо, як маки можеть бути "не в тему" тон ... Вони ж гарнющі самі по собі. Гарна це ідея з цими відривними календарями, цілий ритуал...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Бо в Людмили на кухні соняхи цвітуть скрізь :-) Тож я от що подумала: треба змінювати кухню під такий календарник!
      У мене теж є такий календар і ікалендарник і він теж не вписується у кухню, хоча то кухня не наша, то ж там усе не вписується))))
      Гарна робота! Молодець!

      Видалити
    2. Так,маки гарні самі по собі,але,як написала Алінка,яка все знає про нашу кухню))),вони будуть дуже виділятись на фоні зелено-жовто-оранжевих соняхів:)
      Дякую,дівчата!Мені цей календарник дуже подобається!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...