Прихильники

30.01.14

Листівко-конверт:)

Ох,і холоднеча! Зима розгулялася не на жарт!
А в декого-весілля!:)Навіть не хочу уявляти,як в таку погоду(чи-непогоду?) робити весілля?
Ось на одне таке "зимове"весілля робила листівку-на замовлення:



Розмір листівки не маленький-12.5х17.5 см,бо таку велику й просили зробити:) А ще бажали,щоб була з саме цим тисненням(як добре,що спонсор))) моїх вирубок і тиснень-моя дорогенька сестричка Іринка!) Також замовниця хотіла,щоб листівка була в біло-бежевих тонах...ну,і щоб всередині була кишенька для грошового подарунка...
Думаю,я із завданням впоралась;-)
До речі,замовниця була задоволена:)

9 коментарів:

  1. Привіт від спонсора!!!!Робота посто неймовірної краси-молодець!!!!Коли людьми заволодіває кохання-їм морози не страшні)
    Людмило, я випадково заглянула до тебе, і побачила нову роботу - в стрічці її невидно, мабуть, якісь проблеми:(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, вже твою роботу бачу в стрічці оновлень!!!!!!

      Видалити
    2. Я не знаю,що то робиться-через дві доби показало,що я додала щось(((
      Завдяки тобі й твоїй допомозі))),то й листівка гарна;-)

      Видалити
  2. 5 років тому я була на такому весіллі - 1.02.))) Холодно було....
    Листівка дуже гарна - святкова і урочиста! ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да...це ж така холодіна....
      А за листівку-дякую!Замовниця таке забажала,ну і-нічого зайвого на ній нема:)

      Видалити
  3. Впоралась на всі 100%! Дуже ніжна листівочка.

    ВідповістиВидалити
  4. Головне щоб весілля не в Торонто було, бо в нас і холодно, і замети такі, що яке там весілля :)
    Листівка шикарна!!! Така вся елегантна, романтична! І висічка та таки варта уваги!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Знаєш,Валентино,нас теж позамітало трохи:) та й мороз був чималий,але вже трохи температура піднялась.
      Дякую!Так,дуже гарна висічка-як мереживо.
      Я сама люблю ,щоб листівки весільні були урочисті й незаляпані)))),тому я рада,що замовники(деякі,звісно) поділяють зі мною ці смаки)))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...