Прихильники

27.01.14

Блакитна:)

Робила листівку на замовлення-попросили,щоб була  в блакитних  або в бузкових тонах і -з написом:



Спочатку листівка мені подобалась,потім-ні:) і я не знала,що ж саме мене не влаштовує?...потім додала до букетика трошки дирокольних гілочок-і ніби все стало на свої місця)))
Ось попередній варіант(був):




До речі,в роботі використала свої саморобні квіточки:)
пс:замовниця сказала,що листівка їй дуже подобається ,а також сподобалась листівка тій людині,якій ,власне,й була подарована ця листівка...Навіть не знаю,чи для нього була призначена листівка чи -для неї?Замовниця залишила це в таємниці:)....Але, коли люди задоволені,то і я задоволена!:)

13 коментарів:

  1. Я думаю, що листівка для нього))) Але хто зна, що ті замовники собі думають))))
    Мені теж дуже сподобалася ця листівка! І з гілочками вона й справді набула довершеності!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На живо листівка набагато ніжніша,мені теж подобається.
      У мене є два віріанти)))-кому могла б призначатись листівка,але-то їхня справа...
      Дякую,Алінко.

      Видалити
  2. :) якщо враховувати що зараз в світі робиться, то можливо це від неї для неї.. чи від нього для нього :)))
    Люд, така класна лисітвка!!! Мені дуже подобаються такі написи. Був період я даже виписувала в блокнотик різні подібні лозунги :) сподівалася колись яким небудь чином їх використати :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То -точно....хто їх там знає?...:)
      Дякую,Оля!Мені ж замовили зробити листівку саме з цим написом-гарні слова.

      Видалити
  3. Людочка,дуже гарна листівочка!!!Квіточки просто чудові)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Іванко!
      Думала:нащо мені стільки квіточок?А он вже й на другу листівку використала)))

      Видалити
  4. Листівочка дуже гарна і з гілочками дійсно все стало на свої місця))
    Квіточки саморобні такі класні, дуже до вподоби))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Юля!
      Головне,що до саморобних квіточок можна потім легко підібрати папір в тон))))

      Видалити
  5. Яка ж ніжна!!! Так, ті гілочки додають такої витонченності, легкості!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж думаю,що гілочки тут дуже доречні...якоїсь живості надають букетику і об"єму.
      Дякую,Валентино!

      Видалити
  6. Мені теж з гілочками стало якось повніше, довершеніше, чи що... Гарно! А ми всі радіємо з того, що ти радієш, що зраділи замовники тому, що подарунок порадував адресата:))) А який фон на фото - я завжди мріяла мати таку білу кліточку з пташиною :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оля,дуже дякую,що розділили зі мною радість!;-)
      А клітку мені Алінка подарувала-тепер вона-клітка- майже з усіма листівками фоткається))))

      Видалити
  7. Очень понравилась открыточка! Цветочки самодельные великолепные, люблю бирюзу!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...