Прихильники

23.01.14

"Ти-мій скарб" ...та одне питання:)

Листівка була створена просто так,за бажанням:)
Мабуть,це-валентинка?А,може,просто-для когось особливого,з якоїсь особливої нагоди?...
А,може,для найдорогоціннішої людини-просто так?...




Дівчата,хочу трохи поговорити на одну тему: бути?чи не бути?..
...Знайомі знають,що я роблю листівки,тому частенько роблять мені замовлення або ж забирають те,що у мене є в наявності на даний момент(якщо,подобається,звісно) 
Але є такі,які просять зробити щось таке....самі не знають-що саме....або"таке ж ,тільки з перламутровими гудзиками" або взагалі-казна що і ще й при тому-на завтра чи післязавтра....
Як в такому випадку вчинити?І клієнтів не хочеться втрачати,і не хочеться робити оте"казна що" -за "ніщо"...
Вчора дві людини попросили зробити листівки на суботу,але кожна хоче таку,яка в мене вже є в наявності,але....одній хочеться "все так само,але в іншій кольоровій гамі",а інша хоче"все те саме,але...щоб квіточки були іншого кольору"....Тільки мені чомусь зовсім не хочеться робити "так само"....

9 коментарів:

  1. Людочка, про себя скажу-если человек меня не раздражает-то я могу сделать,как он просит. Мне не сложно. Но если я вижу,что человек ходячий геморрой, то отказываюсь.Говорю,что нет времени или материалов нужных. Потому что зачастую мне просто за копейки которые я прошу за свою открытку еще и весь мозг выносят.А мне это надоело. А если люди адекватные,то с радостью делаю, потом люди возвращаются)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да,інколи й справді виносять мізки,тому в таких випадках я вибираю спокій:)

      Видалити
  2. Якщо в тебе немає з чого вибрати, то звичайно можно і зобити - ну якщо є час і бажання виконати замовлення саме цеї людини. А якщо ти сама відчуваєш що не треба - то може сказати зразу щоб вибирали з готового.
    А листівочка гарна в тебе вийшла - така ніжна і романтична!

    ВідповістиВидалити
  3. Листівочка ніжненька:))! Я б зробила,бо вони думаю це оцінять,що ти для них спєцом зробила листівки,але це як сказала Віка залежить від людей:))

    ВідповістиВидалити
  4. А ти визначся, що для тебе пріоритетніше: грн., замовники чи власний спокій ;-) Якщо є з чого - зроби у ін кольорах, а тим, що хочуть, самі не знають, що, запропонуй "або" - "або". Головне, щоб війна не почалася до сб, а то робитимеш дарма!

    ВідповістиВидалити
  5. Я думаю, що ми тут мало чим допоможемо, я б особисто не робила "з перламутровими гудзиками", бо 2 однокових навряд чи зможу зробити, та й нецікаво... Але ж тобі самій вирішувати :)
    Головне щоб не війна...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Отож я й кажу:мені теж нецікаво робити таке саме.

      Видалити
  6. Як раз,я й хотіла відволіктися від теми про війну....:( і поговорити про щось інше...

    ВідповістиВидалити
  7. дуже цікава листівка, а це питання наболіле...різні люди бувають, але я з дівчатами солідарна)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...