Прихильники

21.01.14

Ліфтинг

У блозі Scrap Lifting проходило завдання-всі бажаючі могли зліфтити роботу  чудової  майстрині Іwona
Мені дуже захотілось прийняти в цьому участь і я дуже рада,що встигла виконати завдання(сподівась на те,що я все-таки впоралась з цим завданням),бо сьогодні воно  вже завершується.
Отже,моя робота:


Листівка,розміром 10х15см.Мені здається))),що це-валентинка буде...
А це оригінал:


 Правда,не можна ж було оминути таку милу листівку?:)
Скажу,що ліфтити її було- просто  в задоволення:)

5 коментарів:

  1. Чудово впоралась, листівочка вийшла дуже ніжною і весняною))

    ВідповістиВидалити
  2. Впоралася не те слово !!!!! Молодець! Сподобався твій ліфтинг

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже класна, така позитивна, уххх! Аж бульбашки в ніс вдарили:) Вітаю з новим брендом :) Я трохи пропадала, тому не бачила, пробачте, тьотічку:))) Але назовсім не можу зникнути. Доведеться вишкрібатися і братися за розум і за роботу:)

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую,дівчата!
    Оля,а ти не пропадай-ми за тобою(твоїми роботами) скучаєм;-)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...