Прихильники

11.01.14

Дякую!

Сьогодні,в Міжнародний День подяки))),хочу подякувати дівчатам,які привітали мене з Новим роком і показати чудові подарунки,які я отримала.
Листівки від Олі,Алінки,Людмили,Лариси,Людмили та Галини:



Від Олі я отримала веселу компанію забавних звірят:


Від Галини отримала багато серветок для декупажу ,чудесні витинанки та коників:


А Людмила мене одарила цілою купкою матеріалів для творчості:


Дівчатка,я безмежно вам всім вдячна і дуже рада,що ви в мене є!;-)

8 коментарів:

  1. Людочка, я еще твой должник!!!Я ни в коем случае не забыла!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Віка,робити подарунки не менш приємно,ніж їх отримувати;-) Так що-нічого ти не заборгувала;-)

      Видалити
  2. о, то і я дуже вчасно написала пост-подяку :)))
    Подарунки -класні!

    ВідповістиВидалити
  3. Ну, раз таке свято, то і тобі ДЯКУЮ! :-)
    Подарунки чудові - вітаю! ;-)

    ВідповістиВидалити
  4. Вітаю, Людо!!! Гарні листівочки і приємні подаруночки :)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...