Прихильники

02.01.14

З Новим роком,друзі,вас вітаю!...

Ура!Вже нарешті наступив Новий 2014 рік,з чим я вас усіх сердечно й вітаю!!!
Шампанське я все-таки собі встигла зробити в останні дні,але не встигла лише гарно сфотографувати-маємо те ,що маємо:


Також ще встигла доробити дві прикраси ялинкові:


А ще я зробила такі класнючі(сама себе похвалю)саночки-дууууже вони мені подобаються!



В саночки можна насипати цукерки,а можна покласти фрукти чи ...пляшку шампанського-це вже від фантазії залежить:)А за саночки(заготовку) щиро вдячна Алінці;-)
Ну,і на наглядному прикладі)))) видно,що саночки у мене наповнені мандаринчиками, а я вас усіх ще раз  вітаю з Новим роком!



8 коментарів:

  1. Яка ж ти, Людо швидка :) і саночки, і шампанське, все встигла, і ялинкові прикраси! А які в тебе ялиночки прикольні на голові!!! Де взяла?

    ВідповістиВидалити
  2. )))Ну,шампанське я й справді робила 30 числа,а санки я задекупажила якось ще раніше,просто вони були недороблені-деталі всі там були окремі,а їх потрібно було ще й докупи поскладати\посклеювати:)
    А на голові-то обруч такий з ялинками-купила якось)))

    ВідповістиВидалити
  3. З Новим роком!
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨. *
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨ **
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨*o*
    ¨¨¨¨¨¨¨¨*♥*o*
    ¨¨¨¨¨¨¨***o***
    ¨¨¨¨¨¨**o**♥*o*
    ¨¨¨¨¨**♥**o**o**
    ¨¨¨¨**o**♥***♥*o*
    ¨¨¨*****♥*o**o****
    ¨¨**♥**o*****o**♥**
    ¨******o*****♥**o***
    ****o***♥**o***o***♥ *
    ¨¨¨¨¨____!_!____
    ¨¨¨¨¨\_________/¨¨
    Шампанське, прямо, іменне якесь! ;-)
    А санки дуже гарні, як і іграшки...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так-так,шампанське -спец.замовлення))))

      Видалити
  4. Сани дуже круті!!! Прям такі.. спарвжні.. дідморозовські :))
    З Новим Роком!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Які красиві фотографії!!!!Роботи ще кращі!!!!
    З Новим роком!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Фотографії то мені якраз й не гарні(ггг!!)
      Дякую!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...