Прихильники

20.01.14

Вітання з Днем народження-Birthday Greeting

Нарешті-перша листівка в новому році!
На перший погляд-нічого особливого в ній нема,але мені листівка подобається:)
До речі,тут використала квіточку власного виробництва 
і картинку,яку мені нещодавно надіслала Людмила:


Листівку я робила для конкретної людини,а в голові весь час крутилася пісенька Ірини Аллегрової"С Днем рождения!" ,а саме ці слова:"С Днем рождения!Успехов,радости,везения !Любых желаний исполнения!И миллион ночей и дней!С Днем рождения!Любви до головокружения!И чумового настроения!И самых преданных друзей!" ,які й надихнули на створення цієї листівки,яку я відправляю на завдання в Art Club UA

8 коментарів:

  1. Перша квіточка пішла в діло! Дуже гарний фіолетовий колір :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені саме ця квіточка чомусь найбільше подобалась,тому вона й першою знайшла собі місце))))Ага,колір гарний,бузковий.
      Дякую!

      Видалити
  2. Мені теж квіточка, та малюнок і колір дуже подобаються!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!Воно все склалось якось само собою:)

      Видалити
  3. не все, тепер і я буду до ночі співати алєгрову :)))
    Люд, гарно вийшло.. такий насичений колір, але в цілому ніжно! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Колір,може,й насичений,але взагалі воно не яскраве))),а фото ,може,й навпаки показує...Дякую!
      А мені та пісня ще в голові крутиться)))),особливо,як погляну на листівку)))

      Видалити
  4. Людочка,дуже гарна листівочка!!!!
    Спасибі,що надихашся з Art Club UA!

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже гарна бузкова листівка, а власноруч зробленна квітка мене підкорила) Мені ніколи не вистачає "натхнення" на власноруч зробленні квіти) Дякую за участь у завданні від Арт Клубу.

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...