Прихильники

09.12.13

Різдвяна пуансетія й про листівко-обмін

У нас-зима!Навіть багато снігу накидало...
От хоч би новорічні свята були зі снігом:)
А ,щоб не так було холодно(і на душі-теж),то можна зробити собі горнятко улюбленого гарячого напою-чи то буде чай,чи то буде кава,чи,може,гарячий шоколад...обирати вам;-)
Можна ще й в тепленький плед загорнутися;-)
Ну,а щоб вже геть настрій був передсвятковий))),то можна гарячу чашечку поставити біля себе на таку підставочку:


Підставки під гарячі чашки,розмір 10х10см,декупаж.

А тепер хочу кілька слів сказати тим дівчатам,з якими я обміняюсь новорічними листівками: у мене тут виникли нежданно проблеми зі здоров"ям:( Мій лікар пропонує лікуватися стаціонарно,а мені щось зовсім не хочеться перед моїм улюбленим святом перебувати в лікарні....Звісно,що на все це потрібні немалі кошти....але ,сподіваюсь,що можна буде якось вдома підлікуватися...Я ще роздумую:йти чи не йти?...)))
До чого це я тут? Посто,з листівками  я бажала відправити й подарунки....я обов"язково кожному постараюсь відправити невеличкого подаруночка,але,на жаль,не такого,якого планувалось(хотілось би) раніше...
Ось такі от справи...
Бережіть себе!;-)

14 коментарів:

  1. Людмила, головне здоров"я :)) Скорішого одуження!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Оля!
      Здоров"я -воно або є,або його нема:)

      Видалити
  2. Здоровья тебе дорогая. Мы тебя очень понимаем. Нас тоже повторно в больницу, на операцию.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оля,дякую за розуміння:)
      А в мене теж-післяопераційні проблеми,та нічого вже не вдієш...

      Видалити
  3. Ух яка краса!!! Очей не відвести. Людо, здоров'я головне, так що все інше на потім

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Валентинко!
      Так,коли здоров"я нікудишнє-кепські справи,я вам скажу...:)

      Видалити
  4. Одужуй скоріше,здоров"я це головне!!!

    Підставочки чудові!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Іванко!Буду робити все,від мене залежне;-)

      Видалити
  5. Людмилко, бережи себе! Полікуйся вдома, якщо буде можливість. Особисто на мене лікарняні стіни діють гнітюче, я почуваюсь ще гірше, ніж до лікарні. Листівочка для тебе готова, готую подаруночок. Перед відправленням зв"яжусь з тобою, щоб переконатись чи ти вдома :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Людмило,за стільки разів,скільки я була в тій лікарні,то мене вже теж вся та обстановка напрягає)))
      А листівки я ,мабуть,буду відправляти наступного тижня,бо ще на цьому-якось ранувато)))

      Видалити
  6. дуже гарні підставки! Ці серветки як для підставок створені! ;-)
    Все буде добре!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж думаю,що на ці підставочки-саме те,що треба!
      Дякую,Алінко!Надіюсь й сподіваюсь!

      Видалити
  7. Красиві роботи-чай потрібно пити теж красиво!!!!
    Міцного тобі здоро"я, сестричко!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага,одразу буде-святковий чай!;-)
      Дякую,Ірино!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...