Прихильники

29.12.13

Новорічна шоколадниця

Свято наближається,а в хаті й кіт не валявся:) Навіть ще ялинки у нас нема,але,сподіваюсь,що буде.
Погода весняна,і аж ніяк не нагадує про новорічні свята.Снігу й не передбачається...
Передсвяткового настрою особисто в мене-нуль.
Зайшла показати новорічну шоколадницю:



До речі,квіточку пуансетії робила сама,напис(цифровий штам) теж мій)))
....Уявляєте,в цьому році не зробила жодної пляшки новорічного шампанського!Ось така халепа)))Навіть для себе не зробила....можливо,ще щось і встигну,якщо,звісно,буде бажання й натхнення...
Отаке воно все.....

9 коментарів:

  1. Людочка, ты перейменувалася? В новий рік з новим ім"ям :)))
    Дякую тобі за твій привітик новорічний! Дуже-дуже приємно!!!!
    Дуже гарна шоколадниця! В тамоу конверті шоколадка стає повноцінним подарунком! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да,Олічка,хоч щось змінила в своєму житті)))))
      Дякую й тобі за чудові подарунки!Я така рада!

      Видалити
  2. От бач, в тебе хоч шоколадниця новорічна :-)))), а я жодної листівочки не встигла навіть зробити :-((( Хоча, не будемо хнюпити носи! попереду ще два дні. Ще можна виправити ситуацію :-))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой,Ларисо,я просто ,як виявилось,почала листівки новорічні робити ше...у серпні))))(в одному блозі був новорічний марафон такий),тому листівочками трохи запаслась:)

      Видалити
  3. Я на квіточку одразу звернула свою увагу :-) Дуже гарна - і квіточка, і коробочка вцілому!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я таких дві квіточки зробила-ще біла була на одній листівці:)
      Дякую,Алінко!

      Видалити
  4. Заходжу і думаю, куди ж це я потрапила? :)
    Так свій несвяткой настрій в скриню (чи в гардироб), шампанське воно звичайно важливе до столу, але ти в цьому році стільки вже надекупажила різних пляшок, що щось знайдеться до столу. Корочше... до чого це я тут? З Новим роком, Людо!!! Тільки гарних новин в новому році, ще більше ідей для декупажу і УРА!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Забула сказати:
      Пуасентія твоя просто супер! І сніжинки на білому - гарно, снігу хочеться :)

      Видалити
    2. Дякую,Валюшка!
      А снігу то й справді не вистачає-не по-новорічному якось)))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...