Прихильники

22.12.13

Привіт!

Дівчата,я вже вдома!
Дуже вдячна всім за підтримку й гарні побажання!
Звісно,скучила за блогожиттям)))) й за вами всіма,а також за рукоділлям!
Забігла швиденько повідомити:в мене все добре!;-)
Ну,з приводу мого повернення)))-пляшку в студію!  новорічна пляшечка,яка була зроблена раніше,але яку я не встигла показати:



З усіх боків-різні малюнки,які доповнюють(продовжують) один одного-ціла історія прямо вийшла)))




Щось нове творити-нема бажання...поки що...ще є недоробки деякі,а деякі задуми ,мабуть,вже будуть втілюватись на наступне свято Нового року))))

14 коментарів:

  1. Дуже рада що ти повернулась, значить все добре :))) Пляшечки чакі милі, казкові!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Маруся!
      Але ,пляшечка це одна))))

      Видалити
  2. Гарні. Аж відразу новорічний настрій піднявся)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це-одна й та сама пляшка.але -з різних боків)))
      Дякую,Оксано!

      Видалити
  3. Святкова пляшечка! І бездоганна робота!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Алінко!Ну,так спец по пляшечкам робив(ла)!;-)

      Видалити
  4. Людочка з поверненням!!!!!!!!!Рада тебе бачити)))
    А пляшечка дійсно дуже класна і святкова!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Привіт! Виявляється, я прогавила твою відсутність за своїми клопотами... Але рада, що ти повернулася! Спец він і в Африці спец. І це діло не проп"єш:)) Удачі, все буде!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Та треба було трохи "підлататися")))),то й пропадала на 10 днів:)

      Видалити
  6. Люда з поврненням! :)
    /я там тобі на почту писала, подивись будь ласка :)/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оля,дуже дякую!Я вже отримала;-) але подивлюсь пізніше)))),ближче до свята

      Видалити
  7. Люда, поздравляю с благополучным возвращением в строй, теперь с радостью готовься к праздникам! Бутылочка новогодняя получилась очень красивой и нарядной!!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...