Прихильники

11.12.13

Про те,як зіпсувався передсвятковий настрій...


Спочатку покажу листівки(мабуть,останні новорічні-в цьому році)
Не хочу  багато коментувати...просто погляньте...
Перша -з веселими дівчатками:)
До речі,квіточку(пуансетія?) я робила сама:


 Ну,і друга-з "символічними"конями:) і з морозною свіжістю:



А тепер про сумне не дуже радісне: я була сьогодні у свого лікаря.....мене, все-таки ,в терміновому порядку кладуть в лікарню....
Звісно,нічого веселого в цьому немає,бо прийдеться там бути,мабуть,до Нового року(надіюсь,що довше мене там не триматимуть)Ось такі от пироги.....Їхати треба завтра...(нежданчик)...Головне,щоб все вдало закінчилося.
А знаєте,що мене хвилює в цей момент?Те,що я не встигла повідправляти вітальні листівки,які обіцяла(((и-и-иии-иииии....
До речі,я сьогодні отримала(хоч одна радісна подія за день!)пакуночок від Галини!Дуже за це вдячна!Але,я його відкрию пізніше....в новорічну ніч:)
...ех-ех-ех....що я можу сказати?...Бережіть себе!!!!

11 коментарів:

  1. Людмила, скорішого одуження!!! ми тебе тут чекаємо! :) не хвилюйся за листівки, повторюся - головне здоров"я! :)

    ВідповістиВидалити
  2. Людочка,і ти бережи себе!!!!
    І повертайся скоріше!
    Не сумуй)))

    ВідповістиВидалити
  3. Людмилко, підлікуйся та скоріше одужуй! Мені треба дещо запитати в тебе, зазирни у пошту.

    ВідповістиВидалити
  4. Тримайся! І швидше одужуй!!! Давай спробуємо знайти позитив хоч трішки... там же, напевно, можна буде повишивати або пов'язати щось? Або якусь книжечку, яку давно хотілося, почитати... :-)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та й просто відпочити! Тримайся Людо, треба ж і про здоров'я подбати!

      Видалити
  5. Людмилко не засмучуйся, вийдеш новою копієчкою, трішки відпочинеш. Все буде добре!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Людмилко, як найшвидше одужуй! Це зараз - найголовніше! Все решта почекає...

    ВідповістиВидалити
  7. Якщо потрібна якась допомога - звертайся! Чим зможемо, допоможемо!

    ВідповістиВидалити
  8. Людо! головне - здоров'я! так що лягай. підштопайся - і в стрій! Ми будемо за тебе тримати кулачки, молитися і чекати. Одужуй!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...