Прихильники

06.12.13

"Фабрика":)

За вікном сьогодні-зима....Багато снігу,вітер і холодно...
А в майстерні Санта Клауса   мене йде маленькими крочками)))підготовка до новорічних свят.
Прикраси на ялинку готові!



Найбільше мені подобаються рукавички і ялиночки




Є ще два снігових ангела(висота 9 см),сніговичок та "золота"зірочка:)



 ...маленький пряниковий(?)будиночок та дзвіночки


 Можна скомпонувати ось такий набір та й продати подарувати комусь:)


Ось така ялиночка на...ялинку))) Висота її 11см.Дуже подобається:)


Всі прикраси двосторонні,як ось,на приклад,ці сніжинка й зірочка:


Всі іграшки невеличкі,майже одного розміру-6-6,5см їхня висота


Що правда,ще залишилась парочка прикрас не зроблені,і ще деякі задуми не втілено в життя)))Якщо доведу все до пуття,то обов"язково вам покажу;-)
Бережіть себе!
Дякую,що заходите в гості!

15 коментарів:

  1. О, як класно виглядає такая собі купка прикрас!!! :))) Вони всі чарівні, якби меня треба було обрати. я б не змогла це зробити! Всі дуже гарні, і кожгна по своєму подобається :)
    Ти велика молодчинка! :) бажаю успіхів!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага,купка приваблива!:)
      Як я з ними наморочилась...%)

      Видалити
  2. Очень симпатичные подвесочки!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!дуже рада,що людям подобається моя робота;-)

      Видалити
  3. Ооо, скільки багато краси!!!!Я вже уявила ялинку, прикрашену такою красою!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О,я собі теж уявляю таку ялинку,яка буде прикрашена такими іграшками!...Може,колись така в мене й буде!;-)

      Видалити
  4. Признавайся тобі ельфи допомагають,чи феї?)))Така краса!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я -і за ельфа,і-за фею))))Просто,робила їх отак...контейнером))),всі-за раз,щоб потім з кожною не гратися:)

      Видалити
  5. Це називається "догонимо и перегонимо Америку" :)
    Мені дууууже сподобались ялинки, рукавички, ангелочки, дзвіночки і ще оті кругленькі, всі виходить! І видно що зима, така продуктивність :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ггг!!!)))
      Ну,до Америки-як до неба...сама знаєш як далі:)
      Просто,накупляла заготовок,то мусила їх всіх подекупажити))),щоб не залишались на наступний рік)))

      Видалити
  6. Скільки новорічного настрою! Чудово!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так-так,свято наближається!Свято наближається!...

      Видалити
  7. Фабрика..
    Мені особисто ангелочки і сніжинка з зірочкою (з дітками) найбільше сподобалися, хоча всі іграшки гарні - кожна по-своєму, у своєму стилі!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...