Прихильники

29.11.13

Дві ялинки:)

Навіть не знаю,що написати....))))
Лежали в мене довго-довго без діла два тиснення з перламутрового картону,які мені подарувала моя сестричка:)
Ну так от...лежали вони,лежали...та й долежалися діждалися нарешті  свого "зоряного часу"))) А чого добру дарма пропадати,вірно?Отже,вирішила я все пустити в хорошу справу))),а саме-на нові листівки:


Простенька така,скромняжка)))),але досить мила,чи не так?;-)



 А ця -трохи багатша))),хоча й теж скромненька така...
Я вже давненько хотіла зробити листівку з такою ялиночкою з дирокольних гілочок...ну,от і нарешті це здійснилось!Ура!))))




До речі,основа листівок-теж перламутровий картон,який мені  подарувала ...правильно,моя люба сестричка Іринка))),щедра душа;-)
Ось такі ялинки новинки:)

14 коментарів:

  1. Чудові ялинки, чудові новинки :)
    Меня мінімалізм і стриманність дуже подобається!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Воно й справді:деколи така стриманість)))набагато вигідніший має вигляд,ніж перебір з декоруванням:)

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Я скажу,що перламутровий папір-вже сам по собі гарний:),а якщо все вдало поєднати,то виходить досить непогано!;-)
      Дякую!

      Видалити
  3. Ох вже ж та щедра лінива душа Ірина - сама лінується щось робити, то хоч подивиться , яке в неї добро залежується:))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой,не прибідняйся!;-)
      А те,що щедро мені підкидаєш матеріали для творчості-то правда!!!)))))

      Видалити
  4. Мені сподобались листівочки!!! Перша взагалі шикарна, така стримана і елегантна, а на другій дирокольності - то клас, люблю ці гілочки!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!Мені теж подобаються-нічого зайвого:)
      А гілочки я ці теж люблю-можна примінити будь-де,аби лише фантазія була)))

      Видалити
  5. Очень элегантно и красиво, КЛАСС! А я вот, не умею сдерживаться в украшательстве...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо!
      Иногда ,бумага красивая сама по себе,что и не нужно много украшалок:)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...