Прихильники

27.11.13

Шоколад для ....королеви:)

Сьогодні до вас-з коробочкою для шоколаду:)
Замовила одна знайома для своєї сестрички на День народження коробочку-щоб шоколад помістився і було куди грошовий подарунок покласти)))
Сказала:роби що хочеш....)))
Правду кажуть,ніщо так не обмежує дії,як фраза:"Роби що хочеш"...але...Так,як я знаю особисто іменинницю,то мені було легше щось нафантазувати в цій роботі...тому,в результаті з"явилась ось така коробочка:



Спочатку хотіла зробити все у білосніжній гаммі,але побачила завдання в блозі "Доступный Скрап",яке мене справді надихнуло)))-одразу виникла ідея що до синього кольору:)-получилось ,ніби як штришок такий невеличкий)))до білого кольору...



В роботі використала перламутровий картон,перламутровий папір та перламутровий картон з тисненням білого кольору))) За цифрові штампи написи вдячна своїй донечці Богданці))) А метелика мені подарувала моя сестричка Іринка;-)До речі,ви записались на цукерку від Іринки?;-)

...Ну,і до слова....Замовниця була задоволена,коли забирала цю коробочку,а іменинниця ще поки що не бачила цього подарунка))))Сподіваюсь,їй теж сподобається мій"політ фантазій"

21 коментар:

  1. Дуже гарна коробочка,і така ніжна...!

    ВідповістиВидалити
  2. Ооо! Думаю, іменинниця таке ж саме скаже, коли побачить цю коробочку! ;-) Дуже гарно і вишукано! Молодець!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сподіваюсь,Алінко,що іменинниця буде взахваті:)Дякую!

      Видалити
  3. Сніжна королева у тебе вийшла)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Точно-точно...і-для Снігової Королеви:)

      Видалити
  4. ООООО, який крутий штамп!!!!!!!!!!!! треба і собі таке десь вигравіювати:) Ну і загалом вийшло дууууже кльасно, перламудрово:))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Оля!
      То в мене Богдана такий майстер в писанні))))),але я біля неї теж вчусь)))

      Видалити
  5. Мила, очень утончённо, изысканно!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо,Оля! Самое то-для утонченной натуры;-)

      Видалити
  6. Відповіді
    1. Дякую,Ірино!Сподіваюсь,іменинниця оцінить)))

      Видалити
  7. Відповіді
    1. Ну,вийшла така трохи...холодна ніжність:)
      Дякую,Юля!

      Видалити
  8. Клас! Відтворила фото-натхнення на 100%!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сподіваюсь,що мені це вдалося-картинка й справді мене надихнула!:)
      Дякую,Валентино!

      Видалити
  9. Замечательная работа. Спасибо от Доступного скрапа.

    ВідповістиВидалити
  10. Красивая шоколадница) Спасибо от Доступного скрапа!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...