Прихильники

25.11.13

Про добрі справи

У Дніпропетровському клубі" Бумажное вдохновение" проходила акція"Подари жизнь ребенку"-на допомогу хворому хлопчику Давиду.
Бажаючим були розіслані одинакові набори матеріалів,з яких потрібно було зробити новорічну листівку чи дві,використавши всі надані матеріали.
Листівки будуть виставлені на благодійний аукціон.
Ось тут можна подивитися,які були надані матеріали(бо я забула сфоткати) та роботи інших учасників.
А це мої листівки:



Ця листівка чомусь в мене асоціюється з казкою"Срібне копитце",яку я в дитинстві дуже любила)))
А інша-вся така білосніжна ,з ялиночками(дуже подобається мені ця стрічка)засніженими та ще й з сніжинкою)))




Гадаю,що комусь припадуть до душі мої листівки :)

пс:у нас сьогодні-сніг.....

5 коментарів:

  1. Чудові листівки, кожна прекрасна по своєму! А головне що зроблені для доброго діла..

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарні і милі листівочки!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Мені перша листівка теж ту казку нагадала :-)
    Красиві листівки! Нехай вони комусь принесуть радість!

    ВідповістиВидалити
  4. І мені твої відкритки подобаються . Перша така казкова , ось та біла гілочка з червоними ягодками така класна - я за цю відкритку голосувала , не знаючи що вона твоя. А біленька така вже ніжна і ажурна, як сніжинка

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую,дівчатка!
    Хочеться вірити,що комусь припадуть до душі ці листівки!
    пс:в мене в блозі якісь глюки-не можу відповісти всім окремо((( або взагалі все висне,як тільки заходжу в блог!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...