Прихильники

24.11.13

Новорічно-конячне)))))

За вікном у мене-дощ і туман...а в думках-ідеї до новорічних свят!)))
Одразу дві листівки створились і обидві-з кониками,символом 2014 року(за східним календарем)


 Дуже сподобались ці картинки,які я знайшла в неті-одразу виникла ідея що до створення листівок.


В роботі використала папір з минулорічної різдвяної колекції еко пак.
Знаю,що деякі майстри:) не використовують в своїх роботах "минулорічний папір",але мені папір подобається і я цей набір залюбки використовую (неодноразово) в цьогорічних листівках))))
Прийму участь одразу з обома листівками в Новорічному марафоні"Стежками Діда Мороза" від Art Club UA


24 коментарі:

  1. Головне, що папір красивий, а з якого він року - не важливо! Тим паче так гарно в листівках виглядає! Якщо копнути глибше, то за кілька років - він взагалі вінтажем стане :-)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Ларисо!Оце то ти влучно підмітила-вінтажним стане папір!))))клас!

      Видалити
  2. Чудові листівки, і папер гарний, то ж чому він має бути забутим))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Юля!
      Я ж теж так кажу:папір мені гарний то чого його не використовувати?;-)

      Видалити
  3. Які красиві роботи!!! Особливо мені сподобалася друга:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені обидві навіть подобаються:)
      Дякую!

      Видалити
  4. Людочка, дуже гарні листівочки!!! А я ніколи не зважаю на рік випуску паперу, якщо він в мене є , подобається і підходить для роботи, то чому його не використати?? )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так ото і я про те ж;-) Нащо добру пропадати?)))
      Дякую!

      Видалити
  5. Ай, нічо ти не понімаєш! Треба з нових колекцій робити, а не з торішніх! ;-)
    Гарні листівки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То ж да-я нічого не тямлю в цих ковбасних))),ой,бумажних відрізках)))

      Видалити
  6. Чудові листівочки!!!І папірчик класний!)

    ВідповістиВидалити
  7. Так красиво і якісь такі затишні вийшли!Клас!!і мені байдуже який там рік - головне щоб натхнення від них було))
    Дякую також від АртКлубу!

    ВідповістиВидалити
  8. дуже цікаві, святкові листівки!.

    ВідповістиВидалити
  9. Не пускають конячок в дім, тільки одним очком дають на свято зазирнути)))

    А чим цьогорічний папір кращий за...хм...трохи витриманий? О_о

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та ,бачите,минулорічний папір не модний вже...)))))

      Видалити
    2. Після цього хочеться спитати, я дура ілі да? І хто встановлює ту моду, тим більше на папір?!!!!

      Видалити
    3. )))))
      Мені до "отих" байдуже-я користуюсь тим папером,який мені довподоби!!!

      Видалити
    4. "минулорічна колекція"-означає,що в цьому році такий самий папір вже не випускає фірма...:)

      Видалити
  10. Я щось випала із "життя" і тому не розумію всьго допису про цьогорічний-минулорічний, але відчуває що питання наболіле :) то ж тільки по коням :) Коники святкові, перший навіть казковий, як із мультика, а другий весь такий галагтний!
    ПуСю Мені до речі теж цей папір дуже подобається, жаль що тільки огризочки залишились :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ай,то я так-до слова-додала,що набір паперу в мене минулорічний)))Бо зустрічала таку тему,що люди люблять нові колекції,а старі вже як ніби-то й не в тему))))) А мені теж цей набір подобається-деякі листи одразу по два використала,а деякі ще залишились.

      Видалити
  11. я не фахівець в паперових колекціях, але таку листівку з задовленням би і придбала, і на ялинку повісла)) Дякую, що В прикрашаєте своїми роботами Арт-клуб!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...