Прихильники

16.11.13

"Картинки з виставки"

Дівчата,привіт!Як проходять вихідні?
У мене,як завжди,"вихідні-все включене"-і пралка,і плита,і пилесмок....)))
Але знайшла трохи часу,щоб порадувати вас своїми новими роботами в техніці декупаж,яких вже назбиралось трошки))))
Тому,показую всі непоказані)))
Почнемо з котиків,які облюбували собі кухонну поличку й гадають,що за гарним посудом їх не видно:

17х17см
Віддам котиків у добрі руки:) 

Далі....на поличці красується апетитний кексик(кап-кейк?),який так і проситься:"З'їж мене!"  ;-)


Але,поки ми мучимо себе :)  вічним питанням:"Їсти чи не їсти?")))) ,з іншої полички на нас позирає другий,не менш апетитний,кексик:


 Ось вони-обидва красені)))),які просяться до нової оселі;-)

16.5х16.5см 
Не знаю,про що розмірковують ангелики Рафаеля,але вони явно чимось стурбовані:)

17х17см 

А інші ангелики ,мабуть,точно думають:"Ото вже Людмила нас зістарила....",а я всього лиш покракелюрила трохи та й "позолотила" обидві парочки))) 


До речі,ці ангелики теж не проти оселитися в новій домівці;-)
***
Ось такі в мене на сьогодні новини!
Я вдячна,що заходите до мене в гості!
Гарних всім вихідних!;-)

16 коментарів:

  1. ВАУ! Скільки краси- все таке різнобічне, але класне і шикарне!!!
    Переглядаючи твої нові картинки(чи правильно панно?) я отримала порцію натхнення!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую,Ірино,за такий схвальний відгук!

      Видалити
  2. Красота!А кексики просто бомбезні!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Лідо!Кекси мені теж подобаються:)

      Видалити
  3. Люда, хорошие и красивые у тебя новости и тебе хороших выходных!

    ВідповістиВидалити
  4. Картинкі класнючі! Капкейки звичайно не лишили мене байдужою, бо я ж солоденьке люблю :) Рафаелики такі серйозні і на "висоті" :) А котоики то взагалі :)
    Мої вихідні там само де і твої :(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ...От і думається:чого дні,коли сумлінно працюєш)))),називаються вихідними?

      Видалити
  5. А я от сьогодні таки влашувала собі відпочинок, поки дві бабусі по черзі несли вахту біля діток :-))) Багато ти надекупажила :-)) Особливо котенята сподобались.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Ларисо!А в мене вихідні були насиченими))))

      Видалити
  6. Картинки дуже милі! Кексики звичайно поза конкуренцією:)))

    ВідповістиВидалити
  7. Гарно як!!! Я теж кексикоман))) тому кексики мої фаворити))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Знаєш,Юля,не думала,що ці кекси будуть такими милими))),поки робила ці роботи....але результатом задоволена!

      Видалити
  8. Назва публікації навіяла мені спогади про батьківські збори у музичній школі - хтось там грав колись "Картинки з виставки" Мусоргського! ;-)
    А твої картинки точно тра на якусь виставку - не варто ж такій красі бути захованій удома!
    п.с.: ангелики стурбовані отим питанням - "Їсти чи не їсти?"...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та я,Алінко,про Мусоргського й думала)))),коли називала цей пост...Дякую!Картинок то вже й справді назбиралось трохи-нема куди їх складати,а чіпляти-тим паче нема куди:)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...