Прихильники

13.11.13

Щось таке....

"...олЕні,Олені-небриті і неголені,дивні створіння-в них з мозгів стирчить коріння...")))
... щось...пісенька згадалась))))А в пісеньці-набір слів,так як у моїй листівці-набір всякої всячини:



Якось одна дівчина)))мені подарувала цей листок паперу з  "дивними створіннями",а я не знала,що з цим папером робити й куди ж його примінити?Але,мабуть ,сьогодні настав зоряний час цієї бумажки (ггг!!!) і ....вийшла новорічна листівка,розміром 15х15см
Цього разу не хотіла себе морочити прошиванням вручну,але....але....підкорення космосу швейної машинки мені не вдалося і я була прикро розчарована...і прийшлось всеодно шити ручками:) Ну і наліпила сюди червоних ягід,які останнім часом,як я спостерігаю, дуже популярні в людських)))роботах...
В результаті моїх старань вийшла така дивакувата листівка!:)

15 коментарів:

  1. Дивакувата, але дуже огригінальна і класна!

    ВідповістиВидалити
  2. Гарно постаралася! Людська листівка:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та ось таке взбрело в голову,Оля!:) Людська листівка?ггг!!!

      Видалити
  3. А чого дикувата? І оленів не закрила і модній фінт причепила, да ...а папірець таки дивний, я ніколи не знаю як такий використовувати

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валентино,я ж теж не знала,що з ним робити....але,гадаю,непогано вийшло,пра?;-)

      Видалити
  4. Прикольна така,мені дуже сподобалась!)

    ВідповістиВидалити
  5. Весела така відкритка. Згідна з Валентиною, що сам папірець по собі дивакуватий:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да,Ірино,папір такий,що вже ніби й все на ньому є,але ж-не листівка....а тепер-листівка))))

      Видалити
  6. А что тут у нас? - Новогоднее настроение! Класс!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...