Прихильники

11.11.13

Пропозиція!


До Нового року залишилось 50 днів!
Дівчата!У мене є пропозиція-хто хоче обмінятися зі мною рукодільними(і нерукодільними можна теж) новорічними листівками?Можна також до листівки додати(за бажанням) якісь дрібнички для рукоділля і бажано висилати рекомендованим листом-щоб не згубилось ніде))))
Якщо в когось виникне таке бажання обміну,то напишіть мені свою домашню адресу(а я вам-свою напишу) на електронку  pre.milada@yandex.ru
Відправляти будемо з 1 грудня-так?,щоб встигло всім поприходити до свята....а я буду відкривати конвертики 31 грудня))))))
пс:пишіть в коментах свої пропозиції (якщо,звісно,хтось відгукнеться)


19 коментарів:

  1. Людочка, я тебе с удовольствием отправлю открыточку)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Клас!Віка!!!!Буду чекати!
      Чесно кажучи,сумнівалась,що хтось відгукнеться на мій призив))))

      Видалити
    2. ага)вон смотри сколько желающих)))))
      Устанешь делать открытки))))

      Видалити
  2. Людочка, я бы тоже с радостью с тобой открыточками и подарочками обменялась. Адрес помнишь? На всякий случай напомню :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Звичайно-в мене є твоя адреса,Людмило!
      Ура!

      Видалити
  3. Я теж тобі пошлю листівочку, але ти можеш не висилати, бо то далеко :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Людо, я теж мняюсь))
      Твоя адреса в мене була, але я не пам'ятаю. де я її записала))

      Видалити
    2. Валентино,я тобі теж пришлю вітання,якщо ти напишеш свою нову адресу:)

      Видалити
  4. Я теж тобі пришлю (!) новорічну відкритку!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Написала тобі на пошту! Чекаю адресу від тебе!

    ВідповістиВидалити
  6. Я- то хочу обмінятися, але ще нема чим...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Алінко,як же без взаємообміну? Я-з тобой!;-)

      Видалити
  7. Дякую,дівчата,що виявили бажання привітати мене з Новим роком!)))))))))))))))))))))))))))))))))я дуже рада!
    Гадаю,на цьому можна й припинити запис)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...