Прихильники

06.10.13

Вчителько моя.....

Кожен рік,скільки себе пам"ятаю,в першу неділю жовтня у нашій сім"ї відмічається День Вчителя(тепер він називається-День працівників освіти).Завжди в цю неділю в домі багато збирається людей,щоб привітати з професійним святом мою маму-Ганну Павлівну,вчителя математики)))))
Не буду тут розписувати,яка моя мама класна вчителька,спеціаліст своєї справи ,що її люблять й поважають,і т.д....бо воно все так і є;-)
Моя мама вже майже 40 років  трудиться на освітянській ниві і,дивлячись на неї,я думаю,що в даному випадку  можна сказати ,що вона- не просто вчитель за покликанням....для неї вчитель-це вже діагноз)))))
Коротше....ближче до справи:листівка для моєї мами:


Відправлю листівку на завдання в Art Club UA



Всіх,хто причетний і не причетний до цього свята,вітаю з Днем працівників освіти!
Бажаю всім гарного дня!
пс:.....а з мене не вийшло вчителя))))


14 коментарів:

  1. Поздравляю! У меня мама тоже когда то была учителем ,а потом профиль изменила!.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну,наша не змінить профіль-це точно))))

      Видалити
  2. Прекрасна листівка, видно що творилася для найріднішоі людини))

    ВідповістиВидалити
  3. Найцікавіше, що наша улюблена вчителька ні тебе, ні мене не вчила у школі))))
    Гарна листівка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Алінко!
      Да,нас з тобою не вчила,а Ірині пощастило)))))

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Лідо,дякую!
      Мені то здається,що вона трохи в темних кольорах вийшла...

      Видалити
  5. Згідна з тобою, що деяким людям так і личить отой "діагноз"- вчитель:) Гарна листівка, така в осінніх кольорах...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Ірино,знаєш,що Г.П. скзала про листівку?Що вона,листівка,з пам"ятником...%)-про камею:)

      Видалити
  6. Меморіальна листівка:) Вітаю вас з маминим святом! А з мене теж не вийшло вчительки:) Втікла...

    ВідповістиВидалити
  7. Вітаю маму! 40 років - оце так стаж!!! Листівка гарна!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...