Прихильники

31.10.13

Листівка"Парижанка"

Поспішаю похизуватись свіженькою новенькою листівкою:




Отримала(купила) набір нового паперу Євгенії Курдибановської ,який має назву"Я люблю Париж!" та картки для скрапу"Парижанка" .Так сподобалась ця дамочка з листочком,що одразу й створилась листівка-на одному подиху,як кажуть.
Також вперше застосувала в роботі штампи,які вже залежались в моїх запасах)))-напис та штамп-тег.
Щось останнім часом в моїх листівках спостерігається паризький настрій...дивно-я ніколи не мала особливого бажання побувати в Парижі :)
***
Ось таким був останній день жовтня.......

12 коментарів:

  1. Ну, й листочок у цієї пані - гігантський! :-)
    Цікава листівка вийшла - навіть не схожа на твої інші! ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чого це -не схожа?Мені вони всі-на одне лице)))))

      Видалити
  2. Бачила вже листівку на "Однокласниках" - дуже гарна вийшла!

    ВідповістиВидалити
  3. Интересная получилась открыточка с фиговым листком! Ха, а француженка-то секси!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))))Спасибо!
      Почему-то мне очень нравится эта картинка:)

      Видалити
  4. І я вже бачила цю відкритку в "ОК"-класна така! Гарне поєднання кольорів. А матеріалам залежуватись не варто- пускай їх "в світ"- у тебе гарно виходить.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Набір паперу просто цей мені сподобався-одразу руки засвербіли)))Хоча....деколи просто боїшся починати різати нові бумажки)))

      Видалити
  5. Такі ніжнюльки в тебе почали народжуватись)))Красива!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так це я чого раніше сердита була?Бо в мене не було велосипеда....)))))))
      Так і з листівками-який папір трапляється під руку,такі й листівки виходять;-)
      Дякую!

      Видалити
  6. А. Ти у підсвідомого свого питала? А воно от якоаз у Париж мабуть і милиться :)
    Гарненька парижанка в тебе вийшла, дуже ніжна!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))))Не знаю...Не знаю...Може...десь там....у глибині душі.....Хоча,я ,якби був вибір,відправилась би в першу чергу...в Індію))),чи в Єгипет-до пірамід)))а в першу чергу-до Львова))))гигиги!!!
      Дякую!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...