Прихильники

30.10.13

Осіннім дощовим,похмурим днем...........

.....хочеться тепла і затишку,комфорту й горнятко запашної кави:)


А,може,-теплого пледика,улюбленої книжечки й чашечки ароматного чайочку?;-)


А можна одразу- і чаю,і кави)))) Так,як моє панно-два в одному:



Картинки вже були готові давно:),а я все не могла знайти шнурочка,щоб вони були"скованные одной цепью,связанные одной целью")))-а мета/ціль таких робіт-створювати затишок в домі та радувати господарів цього дому своєю красою(нескромно так)!
Дуже рада,що так швидко мої роботи знайшли  собі нову домівку:)
Гарного всім дня!

14 коментарів:

  1. Як гарно, вже так швидко знайшлися поціновувачі? Супер. Мені, будь ласка, кави. Чи чаю... давай два в одному :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага-знайшовся поціновувач-мусила доробляти швиденько(чіпляти шнурка),поки не передумали забирати))))

      Видалити
  2. Такі милі та гарні! Затишно в поцінювачів в домівці:))!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!То навіть фото зроблені у вже новій домівці:)

      Видалити
  3. Реаліїї сьогодення: чашка кави-комп-чашка кави-комп-комп-чашка чаю - комп....))))) І без пледа :-)
    А якщо серйозно, то дуже мені подобається ця композиція! Чесно-чесно! ;-) І так класно, що вона МОЯ! Ще б мою кухню до неї десь взяти...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От пощастило тобі!!! Гарнесенький декор у тебе!!! Хоч я тобі пледик подарую???
      П.С. Хоча думаю кави у твоєму ряду треба відерце :)

      Видалити
    2. А я чесно-чесно рада,що воно потрапило в хорошіь руки:) А кухня(дім) обов"язково знайдуться!;-)

      Видалити
  4. Такі речі дійсно створюють затишок і комфорт у домівці)))

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже дуже гарно!!! Як же мені сподобалася підвска така! Вона придасть такий затишок.. і разом з тим вишуканість будь якому місцю де буде висіти :))
    тепер я точно знаю, що, в майбутньому має висіти на моїй кухні.. залишилося зробити ремонт.. при чому я думаю домовитися з тобою про таку підвіску буде набагато легше, ніж вмовити чоловіка почати ремонт :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!!!Приємно!
      Ну,зі мною можна про що завгодно домовитись:-)

      Видалити
    2. Ще б мені десь взяти нову кухню з новим будинокм,щоб було де й куди складати/вішати свою роботи))))

      Видалити
  6. А канатики ті гарно влились в компанію кавочаювання :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох,і нашукалась я того"канатика")))-але саме так вбачала ці роботи.

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...