Прихильники

28.10.13

Листівки-сестрички :)

На вихідних у нас в гостях була моя сестричка зі своєю сім'єю)))
Я дуже люблю(а хто з нас не любить-правда,Ірино?),коли Алінка  до нас приїжджає-помимо сімейних зв'язків,нас об'єднує спільне захоплення))))(а ще Алінка завжди привозить мені різні подаруночки)
Тому,ми не сиділи,склавши руки,а вирішили трошки поскрапити...
Відкрили новий набір паперу,який я недавно придбала,та й вирішили робити листівки з одним спільним елементом-манекеном))))
Ось що у нас вийшло-полюбуйтесь:



А ви одразу здогадались(ті ,хто нас,звісно,читає),де-чия листівка?Вгадали,яку листівку робила я ,а яку Алінка?;-)
Мені здається,листівки,які роблю я,видно аж здалеку))))))-якісь вони однотипні (гигиги!)
Щоб менше балакати,ось дивимся на мою листівку:




Дякую Алінці за допомогу в прошиванні листівки))))
Надихались завданням від  блогу "Территория талантов"-обов'язковим елементом роботи має бути манекен,гудзики чи ножиці



16 коментарів:

  1. Листівки чудові!! І це саме головне, як добре що є з ким розділити свої захоплення - хто зрозуміє, підкаже, допоможе і оцінить!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це правда-мої сестри завжди все розуміють,завжди підтримують одна одну;вони-мої найперші порадники й,звісно,ж однодумці!)))

      Видалити
  2. Це так класно, що ви двоє майструйте - є кому душу вилити)))
    А листівки чудові вийшли!!!
    Дякую від Території талантів, що надихнулись нашим завданням))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Майструє нас троє)))),просто ,не получилось всім трьом разом поскрапити,але ми ще все наздоженем;-)

      Видалити
  3. Молодці, в кожного своє бачення, свій почерк. Незважаючи, що з одного набору - а зовсім різні вийшли:)

    ВідповістиВидалити
  4. Очень красивые и нежные открыточки!
    Спасибо от "Территории Талантов"!

    ВідповістиВидалити
  5. Листівки-сестрички чи листівки сестричок? ;-)
    Мені твоя більше подобається, що би ти на неї не наговорювала...
    Дякую за надані матеріали!))) І цього разу я з більшою торбою добра поїхала, ніж приїхала!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сестричні листівки))))
      Ой,скільки ти там використала тих матеріалів;-)
      А твій подарунок зате вже прийняв участь у цій фотосесії))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Видалити
  6. замечательная работа, спасибо что с Территорией Талантов

    ВідповістиВидалити
  7. :) Молодці! І зустрілися, і поскрапили, ще добром обмінялися :)
    Листівки гарненькі, ніжні. Якби не підпис я б і не зрозуміла де чия листівка, а я ж то читаю вас обох :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Гигиги!Ми ,здається,й той самий папір повибирали-просто листки двостороні,і ми їх використовували-кожен з іншої сторони)))))(ото вже понятно все написала)
      А добром мінятися-да....той ще кайф!;-)

      Видалити
  8. А я вгадала, тра-ля-ля)) Отак відразу і подумала що зліва Людмила творила, а права то Алінкина))
    Листівочки чудові, такі ніжні-ніжні!
    Чудово мати таких сестер і творити разом то мабуть неймовірне задоволення))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Молодець!;-)Дякую! Я ж і кажу,що мої листівки одразу видно)))))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...