Прихильники

22.10.13

В'язалочка:)

Поспішаю похвалитися новим шарфом)))




Вже давно мала собі на увазі сплести такого шарфа,але,як завжди,не доходили руки...не було відповідної пряжі...та й не було натхнення...
А вчора купила нитки і-вуаля!За півтори години роботи маю ось таке чудо!)))))
За відсутністю вибору в магазині кольорів ниток,купила ті нитки,які були в наявності-тому й такий дивний окрас виробу))))
Плела шарфа по відеоуроку з інтернету-там говорилось,що довжина готового виробу має бути приблизно півтора метра,але у мене шарфик коротший чомусь вийшов-всього 90 см...не знаю,чому так сталось-можливо,метраж ниток був меншим,ніж в них,на відео?...
Результатом задоволена!
Шарф плетений з ниток"Alize/Dantela.Wool" на спицях № 6

12 коментарів:

  1. Зате під нього можна підібрати сумочку під настрій. Навіть різнокольорову)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То ж-так!Універсальна річ!Що правда,він не личить))))моєму пальто,але моя донька вже поклала на нього око:)

      Видалити
  2. Ну,нічо собі! Такого крутого шарфа сплела! Ще й за 1,5 години! А ще мені здається, що в такому окрасі й вся фішка шарфу...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой,Алінко,який він там "крутий"-там нема що плести,якщо розібратися))))А мені ж хотілось якнайшвидше побачити результат,тому я й швидко так його сплела-може,й менш,ніж за півтори години,навіть;-)
      Можу й тобі сплести-привозь нитки!;-)

      Видалити
    2. для такого плетуна, як я,це недосяжна вершина!))))

      Видалити
    3. Я думала,що для мене це теж-недосяжне....але це така спеціальна пряжа,з якої легко плести;-)

      Видалити
  3. Красивенная штуковина! И цвет, скажу я тебе, универсальный, подойдет под все.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну,під моє пальто зовсім не підходить)))))А загалом-так,можна одягати до багатьох речей

      Видалити
  4. Класні бурульки на ньому! Мені теж ті шарфи сподобалися, і я ж собі сплела, а коли наділа, зрозуміла-фасончик не мій. Так що Настя носе :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені мама сказала,що такі шарфи.....для худих,а так,як я далеко не худа(ги-ги!),то,значить,мені таке пишне не підходить-ось так:)
      Але я думаю,що якось ще таке сплету-лише нитки знайду підходящі:)

      Видалити
  5. Дуже красива річ , аж не віриться , що вона виникла за такі короткі терміни. Молодець!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,дякую!!!!Ірино,воно дуже швидко плететься-нема там нічого складного;-)головне зрозуміти-як?!!!))))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...