Прихильники

12.10.13

"Паризькі таємниці" :)

Я задумала зробити листівку для однієї людини,але ніяк не могла визначитись,що ж мало би бути на тій листівці....
А тут якраз під руку потрапило  стартувало завдання "Рукодільний бум" в блозі "Территория талантов",яке й надихнуло мене на створення цієї листівки:


До речі, умовою завдання є створення будь-якого рукодільного об"єкту з обов"язковим використанням елемента на вибір:манекен,ножиці чи гудзики...


Так,як в роботі я використала шматочок))) мережива,то прийму участь в завданні "Кружевные страсти" від блогу"Доступный скрап"


21 коментар:

  1. Ох, які ж романтичні ті таємниці! Я так підозрюю, що то для О.? Дуже грана листівка! І троянда кавова на ній ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не знаю,не знаю...-я завжди думала:нащо на листівках ті манекени?))))А,виявляється,прикольно виходить...
      Якась ти,Алінко,підозріла))),але то не для О.(что это за девочка и где она живет?...)

      Видалити
  2. Яка вона класна ця листівочка)) Дуже мені до вподоби крапелька прозора на листочку))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую,Юля!Крапелька-як родзинка листівки)))))))

      Видалити
  3. Люда, дуже красива і душевна листівка вийшла!
    Дякую також від Території талантів!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лідо,дякую!
      Робилась для конкретної людини:)

      Видалити
  4. Миленькая!
    Спасибо от ч\блога Доступный скрап!

    ВідповістиВидалити
  5. Відповіді
    1. Я б швидше сказала:не звично:)
      Дякую,Ірино!

      Видалити
  6. Така вона, хранцюзька листівка:) Дуже гарно, вишукано, чудово, одним словом!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да,Оля,тепер,як говориться:"шерше ля фам".....)))))

      Видалити
  7. Чудова листівка, така ніжна і душевна! Дякуємо від Території талантів за участь у завданні!

    ВідповістиВидалити
  8. Ух ты, как элегантно! Спасибо от "Территории Талантов"!

    ВідповістиВидалити
  9. Здорово! Чудесная открыточка, спасибо что с Территорией Талантов

    ВідповістиВидалити
  10. Люда, и я вливаюсь в число твоих поклонников этой открыточки, очень оригинальная!

    ВідповістиВидалити
  11. Прелесть!
    Спасибо от блога Доступный скрап!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...