Прихильники

03.10.13

Марафон новорічних листівок.Завершення.

Ось і добігає свого кінця "Марафон новогодних открыток",що проходив у блозі "Доступный Скрап".....
Про цей марафон я дізналась,коли вже пройшло переше завдання...але приєднуватись можна було на будь-якому етапі...Тим не менш,я всеодно зробила (доробила) листівку першого етапу і ще її не показувала раніше....І так,почнемо перегляд:

1."Сніжинки"


 2."Неноворічний Новий рік"


 3."Палітра"


4. "Ялинкові прикраси"


 5."Ялинка"


 6."Серпантин"-ця листівка потрапила в ТОП-5 !


 7."Блискітки"


 8."Прапорці\гірлянда"


9."Скетч"-це остання листівка з марафону,зроблена по скетчу


 Ось і сам скетч ,а завдання проходить ТУТ


І ось,в результаті маю аж дев"ять новорічних листівок!;-)
Дякую організаторам-дизайнерам за натхнення!Було дуже цікаво працювати разом!:)

22 коментарі:

  1. яі всі гарні листівки! мені дуже подобаються!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!Мені то подобаються не всі))))

      Видалити
  2. Получился дружный хоровод из красивых новогодних открыток! Понравились все: от первой до последней(?думаю еще будут!) марафонной открытки, КЛАСС!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо!Я тоже думаю,что этим количеством не ограничусь,а что-то еще натворю:)

      Видалити
  3. Людо, яка ж ти молодець!!! Стільки краси, мені дуже 5 і 6 сподоюались, сніговички прикольні! Добре помарафонила і тепер маєш листівки до свят.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це точно-якби не марафон,то навряд чи я б зараз робила новорічні листівки))),а так-вже й запаслась ніби-то))
      Дякую!

      Видалити
  4. Ой, а мені шкода, що марафон закінчівся... Бо мені дуже подобаються твої листівки:) Усі - усі! Хотіла вибрати найгарнішу - не змогла:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То вибирай;-) і Дід Мороз тобі якусь привезе)))))

      Видалити
    2. Буду рада, якщо Дід Мороз до мене завітає)))) Найбільше мені до душі №1,6 та 8. Але яка саме - вагаюся:)

      Видалити
  5. Дуже красиві листівки - так передають святковий дух!Молодець!!!Сани вже приготовила;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!Виходить,що так-я обачлива виявилась цього року))))))

      Видалити
  6. Какие красивые,нежные и романтичные.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо!Они получились разными(разнообразными?),но я и не придерживалась какого-то одного стиля:)

      Видалити
  7. Милые снеговички! Спасибо, что прошли все этапы марафона вместе с нами! Запомнилась ваша открыточка по этапу 5. Елка )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо!Было интересно вместе творить!

      Видалити
  8. Чомусь пропав у мене твій блог зі списку :-((( І я пропустила вже багато всього... А ти тут виявляється вже в "повній бойовій" готовності до Нового року :-))) Чудові листівочки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага,новорічними листівками вже трохи запаслась)))
      А про "непоказування блогу"-навіть і не знаю,що сказати....може,налаштування збились якісь чи що?

      Видалити
    2. довелося ще раз підписатись :-))) поки що все ніби нормально :-)

      Видалити
  9. Замечательная открытка по скетчу получилась))
    Спасибо, что принимали участие в нашем новогоднем марафоне от Доступного скрапа!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. И вам спасибо,за интересный марафон!

      Видалити
  10. а де мій коментар???)))
    Я от не вагаюсь - мені нехай ДМ привезе №1! ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я не знаю,де твій коментар?Який?....
      Я й так довго думала:чого ти мені нічого не написала?:)
      Ну....якщо ДМ-справжній,то нехай тобі привезе№1;-)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...