Прихильники

03.09.13

Всім-шампанського!....

....Останніх три дні у мене якийсь стресовий стан-трохи неприємностей,багато розчарувань.....приходжу до тями й приступаю до нових робіт.
Забула показати шампанське,яке я робила на замовлення для пари молодят-Ірини та Дмитра,у яких було весілля 1 вересня.


Замовляли одну пляшку рожевого кольору,а одну-блакитного...Рожева пляшка знайшлась у моїх запасах)))),а от блакитну я робила в останній момент-за два дні до весілля,тому своїм результатом задоволена не повністю...може,й взагалі,не задоволена



пс: у нас страшенно холодно(як для початку осені) та весь день пиріщить дощ...і вітер сильний.

16 коментарів:

  1. Все налагодиться!
    А пляшечки просто чудові,така краса!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,будем сподіватися,що все владнається;-)

      Видалити
  2. Перештормить :) А пляшки гарні обидві, "Ух ти!" особисто від моєї другої половинки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую,за "ух,ти"-особлива подяка:)
      ...в мене,мабуть,"морська хвороба")))),бо вже аж тошнить від того всього "шторму"

      Видалити
  3. Дощики скоро минуть, та знову сонечко засяе....
    Пляшечки чудові!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      А дощі-неминучий додаток до осені:)

      Видалити
  4. Людмилко, в мене так само безкінечний стресовий стан з 27 серпня, тобто з моменту поселення у студентський гуртожиток((( Сподіваюсь з часом все налагодиться...

    Пляшечки дуже гарні, обидві!

    А дощ і в нас ллє, і холодно бр-р-р...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А в мене-неочікувана ситуація(((виникла й не знаю,коли воно все стане на свої місця...
      Дякую!Але мені блакитна чомусь -не дуже:)Простенька занадто...чи що...

      Видалити
  5. І мені пляшечки сподобалися!
    Все буде добре, не переживай! ;) Ти ж знаєш, що все, що відбувається - тільки до кращого!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Алінко!
      Я то знаю,що випадкового нічого не відбувається,але....дехто цього ніяк не розуміє й нагнітає обстановку ще дужче....а це-прикро:(Ніякої тобі (мені себто)підтримкм...

      Видалити
  6. Не суди себе строго - пляшки чудові вийшли!так завжди - вимагаєш від себе найбільшого;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую дуже!
      Але,то правда-робила нашвидкоруч,не обдумала добре-що й до чого....от тепер і "маємо те,шо маємо")))))

      Видалити
  7. Людмилко, тримайся! Все лихе має кінець. Сонечко засяє і все налагодиться. Не вішай носа :)
    Пляшки чудові! Ти, як завжди, на висоті!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Людмилко,дякую тобі!Звісно,все налагодиться-треба лише набратися терпіння:)
      А пляшки-то вже,мабуть,моя візитівка))))))

      Видалити
  8. Пляшки мені подобаються, все акуратно і гарно, як завжди. Стосовно "простоти" - це ж відомо, що ніби-то найпростіший і стриманий дизайн - це переважно можуть дозволити собі голосні бренди, і це завжди коштує найдорожче:) Тримайся, все так не буде...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за підтримку!
      Що до робіт-буває,що от щось не подобається в роботі)))) і все -тут...Але,людям подобається,а це-головне!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...