Прихильники

11.09.13

Хвалюсь)))

Поспішаю похвалитися щойно отриманими подарунками!!!!
Недавно я виграла цукерку у чудової майстрині з бісороплетіння-Галини!
Подарунком був отакий класний жгут,сплетений з бісеру!Але.....коли отримала посилочку від Галинки,то знайшла у ній ще одне червоне намисто!!!Несподівано!....


А також разом з намистами до мене прийшло багато різних подарунків!



Я дуже рада таким чудовим подарунками й безмежно вдячна тобі,Галинко,за ці прекрасні несподіванки!)))

пс:жгут з бісера-надзвичайно тонка,акуратна робота!!!!!Треба тепер до нього вишити собі вишиванку)))) А червоне намисто  я вже знаю,куди вдягатиму-на виступи свої(до сценічного костюма)))))))

На останок:фото з нещодавніх  виступів-обласне свято народної пісні,м.Демидівка,Рівненська область.Наш колектив представляв Рівненський район:)
Я-четверта зліва:)

16 коментарів:

  1. Людмилко дуже рада за тебе, намисто суперове!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Маруся,а я яка рада!))))Дуже мені сподобались ці роботи!

      Видалити
  2. Модна тепер будеш! ;) Я одразу, як побачила те червоне намисто, подумала, що ти його на виступи одягати будеш :) А до того іншого прикольно було б мати вишиванку....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да,Алінко,модна я тепер!)))
      Я думаю,отого жгута кольорового й не до вишиванки можна буде вдягати-він прикрасить будь-який наряд!
      А червоне по-любому на концерти вдягатиму і-не тільки)))

      Видалити
  3. Дуже рада, що подарунок прийшовся до душі. Носіть із задоволенням!!!
    Спочатку планувала відправити одну прикрасу (жгут), але прочитала Ваш коментар до намиста-силянки - і зірки зійшлися - в мене якраз був готовий міні-варіант схожого намиста
    пс. маленька підказка - жгут звязаний по мотивам узорів вишиванок Буковини

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую!
      Мені приємно було й одне намисто виграти,а тут отримала аж два!))))
      Я знаю,що на жгуті-буковинські візерунки,я рушника схожого вишиваю:)
      Галя,ще раз тобі дуже дякую!!!!

      Видалити
  4. Вітаю з перемогою! Уявляю як це , тримати в руках таку красу!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тримати в руках-то одне,а носити-то інше))))))

      Видалити
  5. Так, буковинська вишиванка не завадить:) Вітаю! Завжди краще два замість одного обіцяного:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та прийдеться тепер точно вишивати собі блузку...:)

      Видалити
  6. Красиві подарунки!!!Я за тебе рада!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!Як прийдеш,то похвалюся тобі))))

      Видалити
  7. Вітаю, подаруночки класні! А ще костюми у вас такі світлі, не знаю ще як сказати. А чому у тебе листочки зелені а у всіх червоні?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ото вже Валентина-все видивиться)))))
      В мене блузка й фартух вишиті зеленими й червоними паєтками,а в де-кого-вишито сріблястими паєтками,а в кого й взагалі нічого не вишито....Я сама собі розшивала свій костюм:)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...