Прихильники

05.09.13

Всім шампанського! (дубль 2)

Не пройшло і пів року кілька днів,як поспішаю похвалитися  сьогоднішніми новими роботами:


 Весільні пляшечки шампанського робились на замовлення для моєї знайомої,яка виходить заміж:)
Наречена побажала,щоб шампанське було задекороване в біло-червоній кольоровій гамі й щоб дві пляшечки були одинакові...але я трошки урізноманітнила декор(не вмію так,щоб було-як дві краплини води) і зворотні стінки пляшки по-різному задекупажені-просто не було часу мені перефоткати роботи,бо їх вже забрали...тому,повірте на слово-одну пляшку видно на цьому фото,а на іншій-два великі серця,імена молодят та дата весілля:)


Ну,скажу вам:цими роботами я цілком задоволена і нареченій Наталці замовлення сподобалось))))
пс: чомусь дуже подобається людям ця картинка й весільне шампанське з цією картинкою))))

10 коментарів:

  1. Я теж не знаю, чому саме ця картинка так подобається замовникам - я б, наприклад, обрала з голубами в серці ;) А ти молодчинка завжди - гарні робОти!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені з голубами теж подобається,а ця картинка,можна сказати,вже й піднабридла)))),але...але...Я от сьогодні подумала:втомилась я вже від цих пляшок-потрібно змінювати орієнтацію)))))

      Видалити
  2. Мені дуже сподобалось!!!Така пристрасть)

    ВідповістиВидалити
  3. Вірю, вірю :)) Класно! Як в тебе вистачає терпіня возитися з тими пляшками... Але - у кожного своя - орієнта-ЦІЯ :))) Прямо пісня вийшла :))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага-"ориентация-север...."))))))
      Сама часом думаю:як в мене вистачає терпіння на ті пляшки?Але,я тепер роблю лише на замовлення й то-не для всіх))))Чесно кажучи,роботи з тими пляшками-море,а ціна....воно того не варте....на жаль:(

      Видалити
    2. Охоче вірю, але чи не в твоїх руках змінити хоча б ціну спочатку?)) тут нічого '' такого '' немає...

      Видалити
    3. Охоче вірю, але чи не в твоїх руках змінити хоча б ціну спочатку?)) тут нічого '' такого '' немає...

      Видалити
  4. Мені теж червоне з білим подобається! І те що ти накінець задоволена результатом :) хоча як на мене то в тебе всі роботи акуратні і гарні

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Звісно,я задоволена-замовниця ще й наступного дня телефонувала й дякувала,що я їй "таку красу зробила"))))Мені дуже приємно це чути і це радує:)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...