Прихильники

09.08.13

На "дерев'яне "весілля

Дуже яскрава,насичена і незвична,як для мене,листівка була зроблена спеціально для однієї чудової пари-з нагоди п'ятої річниці їхнього одруження:)


Листівка всередині -з секретами))))),які,звісно,побачать тільки "винуватці"



Надихнув на створення такої листівки мене оцей скетч,на який я випадково натрапила(в завданні я не приймаю участь,бо воно вже завершилось)
Додам,що по скетчу я робила листівку,може,й вперше))))




П'ята річниця подружнього життя називається "дерев'яним" весіллям)))
Тому,якщо мене не виженуть з цією весільною листівкою,то я прийму участь в завданні


7 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Дякую!Захотілось поексперементувати з такими насиченими кольорами))))

      Видалити
  2. Стільки кольору!!! Мені теж цей скетч сподобався, але не вистачило часу на нього :(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага,здається,воно все непогано поєдналось в одне ціле?;-)
      А скетч мені теж приглянувся,то й вирішила спробувати поскетчити))))

      Видалити
  3. Модна, по скетчу твориш ;)
    Дуже дякуємо за листівку! Секрети у ній такі класні :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Прошу,прошу)))
      Теж мені модницю знайшла-раз спробувала...хіба це рахується?;-)

      Видалити
  4. Спасибо за участие в задании от "Бумажного вдохновения"!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...