Прихильники

15.08.13

Літня новорічно-неноворічна листівка)))

Якось зараз,влітку,особливо в таку спеку не дуже згадуються новорічні свята....Принаймні,особисто я в такі дні не думаю про створення новорічних листівок,хоча,кажуть:"готуй сани влітку";-)
Та,тим не менш,сьогодні я-до вас з новорічною листівкою)))Ага,саме так,це-новорічна листівка:


пс:додала ще одне фото))))




Підштовхнуло мене на створення цієї листівки завдання"Марафон новорічних листівкок" у блозі"Доступный скрап",а саме-другий етап марафону"Не новогодний новый год"
Такі умови:потрібно створити новорічну листівку,але використати при цьому не звичні для свята Нового року прикраси-квіти,метелики тощо,або використати якусь незвичну кольорову палітру для листівки,яка не асоціюється у нас з Новим роком...
У мене така бірюзова листівка вийшла(дивакувата трохи)ггг!!!,яку прикрашає метелик(він,мабуть,якийсь зимовий-той метелик)




А також відправлю листівку  в блог"Art Club UA"-сьогодні там стартувало нове завдання"Штампи тут,штампи там"-зробити листівку й використати в роботі кілька штампів...
На моїй листівці є відштамповані сніжинки і напис"Веселих свят!"


Ну....на сьогодні більше новин нема:)

10 коментарів:

  1. Гарна така листівка у вас. Така сніжна, мені здається. Як виявилось, дуже гарно бірюзовий віглядае в новорічних листівках. Дякуем за участь в нашому завданні! Art Club UA.

    ВідповістиВидалити
  2. Людочка,прикольно так)
    Листівочка дуже гарна вийшла!!!!

    І окреме спаcибі від блога Art Club UA

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну,трохи прикольно-ніби й новорічна листівка(напис і сніжинки),а ніби-й не новорічна зовсім)))
      Дякую!

      Видалити
  3. Оу, здивувала! зимонька серед літа:)) Класно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага-сама собі дивуюсь))))А прохолоди нам зараз не завадить....

      Видалити
  4. Как хорошо! Такая прохлада да среди лета! Спасибо, Людмилка :))))
    Открыточка очень понравилась!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Я додала ще одне фото-більш подібне до оригіналу)))),бо насправді листівка не темна,а приємного бірюзового кольору)))

      Видалити
  5. Дуже красива, наче снігова королева)))
    Рада знайомству - натрапила на блог і залишилась)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,точно,наче Снігова королева-та тітонька)))
      Мені приємно,я теж рада новому знайомству!;-)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...